Gå til innhold

Anmeldelse: Splinter Cell: Blacklist (PS3)


Anbefalte innlegg

Allright! Bestilte der jeg også da! La inn discount code 'youtube2013' og fikk 7% rabatt i tillegg. Nå er betalingen gjennomført og ordren har status 'Queued', men nøkkelen kommer vel snart...?

 

Har normalt fått den 15-20 min etter jeg fullførte kjøpet ihvertfall :) Gleder meg til å komme hjem fra jobben i kveld altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koser meg med dette spillet, dog på PC - men spiller det med Xbox 360 kontrolleren. Har ikke hatt det så gøy siden jeg spilte Dishonored - det er jo ikke såå lenge siden. Men det hadde snikelementer det også. Så langt er detta en 9'er hos meg. Synes det er det beste Splinter Cell på en stund.

 

Ligger det ett "ferdig" oppsett rundt 360 kontrollen inni i innstillingene eller? Ellers får jeg bare spore opp kontrollskjemaet til Xbox :p

Lenke til kommentar

Liker spillet veldig godt foreløpig. Etter det første ordentlige brettet liker jeg det enormt mye bedre enn Conviction. Spillet har en del tekniske ting fra Conviction, men føles annerledes. Trenger jo ikke slå ned flere fiender enn de spillet ber meg om, i motsetning til Conviction hvor det ofte var umulig å snike ordentlig. Selv om første brettet foregår midt på lyse dagen føles det faktisk som Splinter Cell, noe Conviction aldri var i nærheten av synes jeg.

Lenke til kommentar

 

Har normalt fått den 15-20 min etter jeg fullførte kjøpet ihvertfall :) Gleder meg til å komme hjem fra jobben i kveld altså.

 

Jepp, nøkkelen kom! Det ser ut til å være en ekstra nøkkel der, som er en dlc man kan aktivere i tillegg, det er vel kanskje 'Upper Echelon Edition'? Er spent jeg også! Lurer på om vi må legge inn den 1.01-patchen når vi laster den via uplay. Det er ikke nødvendig på Steam-versjonen visst.

Lenke til kommentar

Jeg var utrolig skeptisk og skuffet ved det helt første intro missionet, men så skiftet det til HELL YES. Det er mye mer åpent og AI'en er kraftig forbedret.

Noe som har irritert meg i alle stealthspill er at du kan knocke folk ut når det står andre personer rett ved siden av. Akkurat som ingen hører det.

 

Her gjør AI'en det, de hører om du trasker rett bak de og om du knocker noen ut ved siden av, de merker også om noen mangler som skulle hatt vakt der.

Lenke til kommentar

Hvis du dør gjør du det ikke riktig :p Ikke at jeg ikke dauer litt selv, da det er vanskelig å få timinga riktig første gangen gjennom et gitt område. Man må bare være veldig flink til å time sine bevegelser ettersom quick save ikke finnes. Jeg storkoser meg foreløpig på perfectionist, men har ikke kommer så fryktelig langt. Spillet er (foreløpig) langt mer tilgivelig enn f.eks. coopen i Chaos Theory, som er vanvittig hardcore. Runda det for første gang i dag, og kan med sikkerhet si at det er det vanskeligste jeg har vært borti i SC-sammenheng.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Ennå ikke fått spillt jeg, problemer med Uplay.. starter ikke... Prøvd re-install av både spillet og Uplay alene. ingen nytte... surt. :( Får opp ett lite "dos kommando" vindu og Steam ikonet mitt lyser grønt (slik det gjør når man spiller), venter 10 skund så går den tilbake til blå og jeg ser i Task Manager at Uplay servicen starter også bare stopper.

Lenke til kommentar

Helt enig, siden dette spillet (som ikke er sluppet enda) helt klart er forferdelig, så burde han kjøpe ett spill som ikke faller i nærheten av samme type spill.

Nja....han påpeker her at han vil ha et moro spill og spille ikke nødvendigvis et snike spill. Og dessuten siden micheal ironside ikke har stemmen lenger eller at spillet føles som de gamle synes jeg at han ville gjøre det bedre med dragons crown. Spillet kan for øvrigt kjøpes på gamezone siden de har import versjonen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...