Gå til innhold

Anmeldelse: Naruto: The Broken Bond (X360)


Anbefalte innlegg

Visst Naruto er så lite annerkjent som du sier, er vel spill som dette ein glimrende måte å spre det glade ninja budskap til godtfolket. :)

 

Det er heilt tydelig at du ikkje syns noe om anime/manga i heile tatt, så eg syns du like greitt kunne holdt deg utenfor denne tråden,eller det minste vert mindre bråkjekk i kommentarene dine

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anime skilter med en helt annen kvalitet enn det du er vant med fra amerikanske tegenserier produsert av Disney. Naruto er en shounen-type, altså ment for den yngre ungdom. Dessverre har det seg slik i Norge og USA at disse seriene blir sensurert grovere enn hva burde være lov. Med andre ord mister folk interessen totalt for dem, siden bare 30% av innholdet faktisk er originalt. Prøve å få en japansk barneserie som Detective Conan, på norsk TV. Hadde ikke vært mulig selv om den gikk sent på kveldstid.

Lenke til kommentar
Ok hvis du sier det så. Det er en stor serie blandt disse animefolka, men ikke så stor at noen norsk kanaler ser seg råd til aire noen. Så stor er den at den blir oversett av alle de store TV-kanalene. Kanskje på dine nerdeforumz og sosiale krets (ser du veiver med en anime avatar) er Naruto stort, men ikke blant den generelle befolkning.

Yahoo top searches of 2007/08 sier noe annet.

 

Populært eller ei, jeg og mange flere setter i hvertfall pris på at såpass gode spill ikke blir forbigått, selv om du kansje mener de burde blitt det.

Kanskje på dine nerdeforumz

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar

Hvis du har så fryktelig mye imot Naruto, Strindmo, så seg jeg ikke hvorfor du i hele tatt posta her til å begynne med. La de som syntes at anmeldelsen og spillet var interessant få diskutere det her, istedet for å komme hit å kritisere spillet på et så latterlig grunnlag som at Gamer.no anmelder spill som du ikke liker. Jeez ...

 

EDIT: typos

Endret av Amento
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...