Gå til innhold

Dark Souls-inspirerte Nioh får en ny demo til helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt mye flashy magi. Noe for en hver smak da, men de kunne like gjerne brukt magi i tittelen. Hva har dette med samuraier å gjøre?

 

Man er ikke nødt til å bruke magi, men en fin mulighet til litt hjelp.

 

Dette spillet er helt konge, anbefaler alle å smøre seg med tolmodighet og "git good", det er veldig givende.

Lenke til kommentar

 

Litt mye flashy magi. Noe for en hver smak da, men de kunne like gjerne brukt magi i tittelen. Hva har dette med samuraier å gjøre?

Man er ikke nødt til å bruke magi, men en fin mulighet til litt hjelp.

 

Dette spillet er helt konge, anbefaler alle å smøre seg med tolmodighet og "git good", det er veldig givende.

 

 

Akkurat, men det flashy preget er litt mye troll og eventyraktig. Har lite med ekte samuraier å gjøre egentlig. Kung Fu er kinesisk ikke japansk. I Kung Fu er det litt "magi" historier i fra kampkunst-eventyrfilmene.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

Litt mye flashy magi. Noe for en hver smak da, men de kunne like gjerne brukt magi i tittelen. Hva har dette med samuraier å gjøre?

Man er ikke nødt til å bruke magi, men en fin mulighet til litt hjelp.

 

Dette spillet er helt konge, anbefaler alle å smøre seg med tolmodighet og "git good", det er veldig givende.

 

 

Akkurat, men det flashy preget er litt mye troll og eventyraktig. Har lite med ekte samuraier å gjøre egentlig. Kung Fu er kinesisk ikke japansk. I Kung Fu er det litt "magi" historier i fra kampkunst-eventyrfilmene.

 

Ja, det er nok en blanding av Japansk mytologi og at Team Ninja ofte har hatt med magi i spill som Ninja Gaiden. Spillet handler ikke kun om samurai-temaet, men enig at det ikke alltid passer like bra inn med slikt, jeg reagerte faktisk på dette før også, men det demper ikke spillet etter alt det jeg har testet.

Lenke til kommentar

Men, må alle spill tilfredstille fjortisser for at det skal selge bra. Må alle spill være så League of Legends aktige i effekter. Lilla, gult, blått, rødt flashy greier. Bruker alle sterke farger de kan komme opp med ? ? ?? ??? Hadde det vært Mariokart elns., så hadde jeg forstått det, fordi det er en egen psykedelisk sjanger. Men jeg synes denne trenden penetrerer flere og flere spill.

 

Når kan en få tilbake mer normale tendenser hva gjelder feedback spillet skal gi spilleren? Alle har vel ikke ADHD og går på Retalin vel?

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...