Gå til innhold

Hvorfor er ikke fullautomatisk skytevåpen lov i norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

18-åringen vil gjerne skyte først, fordi 18-åring antar at man møter ett våpen..

Evt skyte ved den minste antydning til å kunne gripe etter noe.

Kriminelle har ikke lov til å ha våpen de heller nei, men de vil alltid bevepne seg mer enn det deres ofre gjør for å ha ett overtak, uavhengig av regelverk.

Da må han drepe noen bare for å rane de. Hvordan vet du at alle slike folk som er desperate etter litt penger, er desperate nok til å drepe? Dette er i norge, folk har det stort sett ikke så jævlig at de må drepe for å overleve.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da må han drepe noen bare for å rane de. Hvordan vet du at alle slike folk som er desperate etter litt penger, er desperate nok til å drepe? Dette er i norge, folk har det stort sett ikke så jævlig at de må drepe for å overleve.

Folk har det ikke så jævlig at de må rane for å overleve heller. Så raner folk flest heller ikke for å få brød på bordet heller..

Trenger heller ikke å drepe selv om man skyter, de aller fleste som blir skutt overlever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk har det ikke så jævlig at de må rane for å overleve heller. Så raner folk flest heller ikke for å få brød på bordet heller..

Trenger heller ikke å drepe selv om man skyter, de aller fleste som blir skutt overlever.

Kriminelle klarer alltids skaffe våpen ulovlig, de driter i lovverk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er 50 og dårlig til beins pga et handikap, går gjennom Storgata nesten daglig hvor det er et bygg hvor det holder til mangde flyktninger i hovedsak fra land i Afrika, som ofte er ute i gata.

 

Må innrømme at jeg aldri har tenkt tanken, faen at jeg ikke har et automatvåpen med meg.

 

Kanskje du burde prate med noen fagfolk om problemene dine istedet for å bekymre deg over norsk våpenpolitikk, samt trappe ned på Amerikanske drittserier på Netflix.

 

Hvis du hadde vokst opp uten talefrihet i et undertrykket land hadde du neppe tenkt tanken på at det var et stort problem heller.

 

I gamle dager hadde folk så og si ingen rettigheter. Nå tar vi de alle for gitt.

 

Hvis du noensinne faktisk ble angrepet, av la oss si to folk som er sterkere enn deg, noe jeg håper aldri skjer, så ville du nok tenkt annerledes.

Lenke til kommentar

Hvis du hadde vokst opp uten talefrihet i et undertrykket land hadde du neppe tenkt tanken på at det var et stort problem heller.

 

I gamle dager hadde folk så og si ingen rettigheter. Nå tar vi de alle for gitt.

 

Hvis du noensinne faktisk ble angrepet, av la oss si to folk som er sterkere enn deg, noe jeg håper aldri skjer, så ville du nok tenkt annerledes.

Hvorfor drar du inn utlandet hele tida, bor du i landet eller sitter du i en jævla bananrepublikk på andre siden av kloden?

 

Jeg er ikke redd for å dø, har blitt drapstruet av 1% MC miljøet m.m. så strengt tatt så er min største bekymring hva jeg skal ha til middag i morgen.

 

Min erfaring som er nevnt lenger opp at folk som vanker i et miljø de selv velger som er helsemessig usunt, har jo bare seg selv å takke.

 

Pussig at ingen av kjernefamiliene jeg har kjent i over 30 år ikke spør om slikt...

Endret av fo2re
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor drar du inn utlandet hele tida, bor du i landet eller sitter du i en jævla bananrepublikk på andre siden av kloden?

 

Jeg er ikke redd for å dø, har blitt drapstruet av 1% MC miljøet m.m. så strengt tatt så er min største bekymring hva jeg skal ha til middag i morgen.

 

Min erfaring som er nevnt lenger opp at folk som vanker i et miljø de selv velger som er helsemessig usunt, har jo bare seg selv å takke.

 

Pussig at ingen av kjernefamiliene jeg har kjent i over 30 år ikke spør om slikt...

 

Å bli truet er ikke det samme som å faktisk bli angrepet.

 

Uansett, bare fordi du ikke føler behov for en rettighet undergraver ikke rettigheten generelt sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...