Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Jeg tror jeg har en som overgår det meste.. vet ikke om vi fikk anmerkning, men vi fikk hvertfall politiavhør  :rofl:

 

Dette er over 20 år siden, men likevel. 

 

Det var i de tider at det var tøft å være satanist, så det ble brent ned endel kirker på den tiden. 

Nå var vi av den sorten som absolutt ikke var noen satanister så vi tenkte å dra en spøk for omtrent 98% på skolen trodde de var satanister hvertfall. 

 

En kirke hadde brent ned for å så skulle åpne igjen etter restaurering.. så vi lagde et skriv vi som vi fordelte på skolen med noen flotte illustrasjoner av kirker og tekst type:

 

"helvete heller, kjerka er reist igjen. Skal vi bare sitte på ræva å akseptere det? Ikke f... du er herved invitert til 2 gangsbrenning og kombinert grillfest. Ta med pølser, marshmallows og molotovcocktails og møt opp"

 

Det ble hvertfall såre helvete utav det den gangen. rektor blanda inn politiet osv men vi ble aldri anmeldt eller noe.. tror selv politiet så ironien i det. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 år senere...

Jeg fikk anmerking og ble kalt inn til møte da jeg ble tatt i og selge røyk på skolen. Problemet var ikke at jeg solgte røyk, det gjorde mange men de reagerte på at jeg solgte en og en røyk til 20 kroner stykke.

 

Dumme som folk var så hadde de aldri råd til og kjøpe egne røykpakker men de fikk alltids 20-30 kroner av mor og far til og bruke i kantina, Men de kjøpte røyk av meg istedenfor. 

 

Det var jo ikke lov og bruke eller selge røyk på skolen, det likte de jo ikke. Men til mine foreldre overraskelse så la de veldig vekt på at det var veldig nær svindling. Jeg tjente ganske mye, på den tiden, solgte jeg 4-5 røyk hadde jeg nok til en ny pakke.

 

Så ja, fikk anmerking for og røyke, selge røyk  på skolen.

Lenke til kommentar

Haha dette begynner å bli lenge siden..

 

- Bandt medelev fast i tiki-statue med hoppetau i skolefri og levnet han igjen der når klokka ringte inn

 

- Låste medelev inn i skap på klasserom rett før vi gikk ut til skolefri. En lærer hadde hørt oss så han ble låst ut ganske fort

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Hmmm, tar en fra militæret. 

 

Lekte med deo + lighter i gangen på basen kl 3 på natta. Etter en fuktig kveld på byen. En halvtime etter leken var avsluttet gikk brannalarmen som følge av dette. Hele basen ble evakuert en kort periode, og det jeg ikke viste var at høytstående folk fra Fiskeridepartementet var innlosjert på basen. Så jeg fikk refs og 900 kr i bot. Dette var i 2004. 

 

Fra skolen. 

 

Tja, bare uskyldige saker. Kastet yoghurt på jakka til en kar i klassen, X antall papirfly og spyttekuler, for å lene meg bakover på stolen - jo, også for å ha rasert enn dass og kastet klosettet veggimellom etter at det klikket banans for meg (husker ikke hvorfor). 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...