Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tissa "midt" på skoleplana første skoledag i førsteklassen. Det var under en time, men rektor hadde vindu ut...det perverse svinet!

Jeg visste jo ikke hvor det pokkers toalettet var!

Han fikk igjen endel år etter da NOEN hadde lært SEG å skru av dekk på biler...men slikt må gjøres på natta, for slikt kan bli en politisak...

Heiset sykkelen til en kvinnelig lærer opp i flaggstanga engang. Vi måtte være 3 sterke 12åringer for å klare det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm, fikk fire i en time en gang, men ellers på alle ordentlige saker har jeg sluppet unna som gele i polvotter 8)

 

Kastet griselunge fra disseksjon bak skapet -> god lukt i flere uker før de fant den.

(Kan vel si at det var ris til egen bak, men når man tenker på hvor mange andre jeg forpestet, så var det verdt det)

 

Kastet griselunge på annen elev.

 

Avføringsmiddel + Kakesalg i storefri + klasseforstander = 1 uke med vikar

 

teipe fast yngre elev til utebenk.

 

+ endel annet tull som hører med som viskelærkrigføring i stor skala ol.

 

Var faktisk bare hos rektor en gang, og da hadde hun ikke tid til meg, så da fikk jeg gå uten å få vite om rett og galt.

 

På ungdomsskolen gjorde jeg endel tull, men nå vil jeg mene at jeg er blitt voksen og ansvarlig :rofl:

 

Edit: holdt nesten på å glemme alle de fra heimkunnskapen, der ble det alltid morro med alt man kunne kaste på andre elever og det å sabotere jentenes mat mens de ikke så på.

 

Savner den glade og bekymringsløse tiden :cry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ingen slår meg folkens, beklager altså.

"Lekte med elg i timen :rofl: I'm the man! :woot::lol:

 

Ellers så mener jeg at jeg fikk

"Fikk vikar til å gråte 10min uti timen", vikaren var datteren til inspektøren og det var fransk :)

Dette var på U-skolen.

 

På VGS fikk jeg også et par fine.

På grunnkurs Elektro: "Sprengte blyant og røykla klasserom"

"Sprengte kondensator på terrordagen mot russen" :D

På Serviceelektroniker VK2 Data- og kontorsystemer:

"Brukte datamaskin i timen" :o Rimelig sløvt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja jeg tror jeg slår deg faktisk.

 

Hva med "Urinering på medelev" ?

 

Setting: Dusjen etter gym.

En slenger en spydig kommentar til kameraten min. Kameraten min pisser på han som slang kommentaren. En tredje person begynner å skogg-le og gjøre narr av han som ble urinert på. Person nummer tre var ikke så godt likt av folket (for å si det mildt) . Så da pisset jeg på ham.

 

Han ble dritsur, dro til rektor, gråt som en unge. Og jeg og kompisen min fikk brev med hjem. (Din sønn .... har blitt sendt hjem tidlig grunnet URINERING PÅ MEDELEV. Dersom etc. etc. )

 

Mor ble dritsur, far lo så han han gråt.

Det beste med alt, var hverken meg eller kameraten min fikk nedsatt orden.

 

Slå den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
fikk så mange anmerkninger at de til slutt ikke ga meg mer og nektet å ta meg inn på skolen på det nye året. Da skjerpet eg meg da eg var blitt eldre og sluttet å banke opp lærere og elever.

 

og det kule i det er.. hvorhen?

Vel si det. :roll: sa det siden det var det verste eg gjorde men noe kult hmmmm? kommer ikke på noe.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...