Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde noen oppfinnsomme lærere. Beina-på-bordet-lapp, snakke-med-mat-munnen-når-det-ikke-er-spisepause-lapp, bomme-med-snøball-på-en-meters-avstand-lapp, brukt-for-mye-vann-på-svampen-lapp, åpenbare-seksuelle-fantasier-om-medelev-lapp, sparke-bena-under-stolen-til-en-som-vipper-på-den-lapp (jeg ble sendt til rektor for den overtredelsen) med mer. Ungdomsskolen var kul.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Ka er din kulaste anmerkning på skulen? ( vist du har fått noken då :roll: )

 

For min del må det vere å kalle læraren idet han kom inn i rommet for noke sånt som "Dra deg ut din forbanna idiot".. sa det berre som en refleks liksom... :D

 

Noe kulere enn DET skal du lete lenge etter.

 

.... :shrug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Juksa på en geologi-prøve en gang i 8. klasse (tror jeg det var), med det gamle gjemme-boka-søpla-på-dass trikset. Lærern ble ganske mistenksom etterhvert som alle guttene i klassen (vi var bare 3, landsbygda) stakk på dass minst 2 ganger iløpet av prøven.

Mistanken ble bekrefta når vaskehjelpa leverte ei Geologibok med ene fyren sitt navn på til lærern dagen etterpå, hun hadde funnet den da hun tømte søpla på toalettet :p Vi glemte visst å hente den igjen etter prøven.

 

Dette visste ikke vi noe om, før samme lærern tok oss til side i gymtimen og ville snakke med oss en og en på kontoret. Vi hadde ikke fått tid til å koordinere noen historie, så alle tre fortalte villt forskjellige ting, jeg prøvde å skylde på at jentene i klassen hadde planta boka på guttedassen, for å "ta" oss. Han andre innrømte hele greia, og han tredje brånekta.

Ble anmerkning OG nedsatt orden på alle 3 det året :)

 

Gjorde det ikke mye bedre at lærern brukte nazi-metode på oss, og

noterte hvert eneste ord vi sa under "forhøret", og sendte det som brev til foreldrene våre som prikken over i'en.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk aldri anmerkning jeg. Helte en gang en halv bøtte vann over ei jente i klassen i mat-friminuttet. Læreren satt og så på, han holdt på å knekke seg av latter :yes: ja, fakta! Han gadd ikke gjøre noe med det for han visste at jeg kom til å få igjen friminuttet etter :D (og det gjorde jeg :roll: )

  • Liker 9
Lenke til kommentar

"Inge Espen kalte meg for "drittkjerring"

 

faktisk... var i forbindelse med at en lærer trodde det var min feil at ME klikka og et dokument gikk lost. da kom vi i krangel. og hun sa at jeg kom til å bli utvist fra datarommet hvis jeg ikke sluttet å "ødelegge datamaskinene". Da sa jeg noe som, hør her di drittkjerring, jeg kan faen meg mer enn alle dere middelalderne lærere på denne skola til sammen, så kom ikke her å si at jeg ikke vet at det var den forbannade ME som klikka.. den er kjent for det skjønner du... osv osv osv (var i 10. klasse dette)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...