Gå til innhold

Person vil ikke forlate bilen UBER-taxien. Hva hadde du gjort i dette tilfellet?


djgudleif

Anbefalte innlegg

 

Siden dette er USA så kan han ikke være fysisk mot henne fordi han blir sikkert anmeldt for "assault" som de kaller det så fint. Dette i følge mange en scam for å få sjåføren til å dra henne ut av bilen og betale erstatning.

 

Gitt at du ikke kan være fysisk, hva hadde du gjort?

 

Jeg ville bare vært helt stille og ignorert henne, bare ventet. Kunne gjort dette leeenge.

Kanskje spilt ekstremt høy plagsom musikk og innstilt sånn at bare bak-høytallerne spiller.

Har mange andre djevelske planer.

 

Kom med innspill!

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det er jo risikoen å være taxi, eller uber sjåfør man vet aldri hva slags folk man kjører rundt.

Man må jo prøve å være litt profesjonell, men samtidig være ærlig. F.eks spørre personen hvorfor behandler du meg slik? Eller kanskje si hvis du er grei skal du få halv pris etc. Prøve å påvirke folk å være greie, men man burde kanskje ikke belønne folk å være slik, men prøve å dra ting til sin fordel.

 

Kanskje personen var litt sint, men forstår han godt.

 

Jeg spør ofte hva man kan forvente av en taxi sjåfør om de vi demostere bilen, f.eks tesla, særlig om de vi spille høy musikk etc. men som regel gjør taxi sjåfører aldri det. faller utenfor jobben dems. Tesla selgerne ville aldri gjort det heller vertfall til de som antakelig ikke vil kjøpe annet en selvkjørte biler.

 

Men slik hadde aldri noen taxi gjort:

 

Da måtte man kjørt langt i skogen i så fall.

 

Fleste sjåfører er greie og hyggelig men få vil gi ekstra service selv for 500 kr ekstra.

Blir jo feil å se på uber sjåfører som venner tror jeg, de hadde ikke kjørt litt fort om man hadde betalt de for det.

Men de kan som regel svare på spørsmål om bilen sin hva slags erfaringer de har etc. Det gjør ofte taxi sjåfører.

Så må andre gjerne gi deres erfaringer om uber. Da man ikke får velge bil når man bestiller taxi der. Har kun erfaringer med asker og bærum taxi. tar Taxi ekstrent sjeldent, går heller eller tar bussen\toget istedenfor. Hvis jeg ikke vil teste biler.

 

Hadde man hatt en god venn kunne de gjort det særlig hvis de er mellom 20-30 år.

Men tror politiet hadde støttet personen hvis han hadde bortviset hun, eller bedt politiet å fjerne hun.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...