Gå til innhold

[PC] Destiny 2 - Level Up Community Klan


Anbefalte innlegg

Heisann! 

 

Level Up Community søker flere medlemmer til å dele Destiny 2 opplevelsene med, vi er i alle aldre og er en norsk klan. Skal ikke si for sikkert men det kan hende vi er den største norske klanen også :-)

Vi har hatt en stor pågang de siste ukene etter Forsaken ble sluppet og har nå re-bootet Lvup Cartel 2 som er utvidelse klanen til Lvup Cartel.

 

Hvis du søker en klan, eller har en vennegjeng du spiller med men får ikke gjort end-game content som Nightfall eller Raid så er du/dere hjertelig velkommen til oss.

For øyeblikket er vi 18 aktive spillere, men Discorden er okkupert med nesten 400 norske medlemmer.

Så hvis du har en fast gjeng eller er Solo spiller så er bare å bli med :-) 

 

Det aller beste for deg som vil bli medlem er hvis du bruker Discord ettersom mye av kommunikasjonen går gjennom der.

Du kan opprette ditt eget Event i discord kanalen den dagen det passer for deg å gjøre hvilken som helst aktivitet så ser du om det passer for andre også.

 

Last Wish har blitt fullført flere ganger av medlemmene her, og det samme gjelder for de tidligere raidene.

Jeg vet tidligere så hadde vi et par grupper som var aktive i Trials også, så det er noen fighters her også ;)

 

Slenger med nettsiden til klanen her:https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2920730


 

Hvis du er in-game nå så kan legge meg til på vennelisten for en direkte invitasjon, det går raskest og du slipper å besøke nettsiden.

Bnett: Tyto#2258

 

 

Hvis du har Destiny 2 men ikke spilt eller kjøpt Forsaken og lurer på om du skal begynne igjen så vil jeg anbefale deg å se denne videoen av SkillUp.

Han har laget en anmeldelse av DLC'en (en mini cola dokumentar er også inni bildet her) som er ganske spot on. 

Kjenner du til Destiny 1 så kan jeg bare si dette: Forsaken er hva Destiny 2 skulle vært ved utgivelsen. Random Rolls er tilbake, Bounties i hauer i spann og ikke minst dailies som gjør at du kan levle opp i din egen fart.

 

Håper at flere søker en aktiv klan og ønsker å bli med :-) 

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...