Gå til innhold

leter etter vifteløs bærbarmaskin til spilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den bærbare maskinen med highend skjermkort som ikke støyer står rett ved siden av koppen som ikke har uthuling.

 

Noen ideer som kan prøves:

 

  • Overdøve med hodetelefonen
  • Ha maskinen fysisk en annen plass og trekke kabel
  • Bruke støykabinett som isolerer maskinen lydmessig.
Lenke til kommentar

Intel HD 615 som står i denne snurrer rundt, men er mest designet for produktivitet i OpenGL og ikke FPS, selv om DirectX også støttes. Forvent å kjøre alt på low/medium og redusert oppløsning hvis det i det hele tatt virker stabilt. HD 530 som er i skylake opplever jeg som alt annet enn egnet til FPS. Det låste seg så maskinen gikk i heng med en fin noiseburst etter et par minutter når jeg testet litt. Jeg hadde nok ikke valgt dette primært til gaming, men erfaringsgrunnalget er en maskin med Skylake, så det kan være jeg har vært maks uheldig. Det er en del noise om dette på nettet, though.

Lenke til kommentar

http://www.elkjop.no/product/data/ipad-og-nettbrett/ACNXGKPED002/acer-spin-7-sp714-51-2-i-1-14-signature-edition-sort

 

Dette er vel blant det kraftigste du finner av vifteløse bærbare. Ikke forvent å kunne spille krevende spill på den.

 

dette er noe jeg vurderer, jeg leter etter den kraftigste vifteløse grafikkløsningen som finnes på markedet, og lurer derfor om Intel HD 615 er det kraftigste vifteløse grafikkløsningen man kan få på Laptop? 

Lenke til kommentar

 

leste litt på notebookchecks at intel 615 yter nesten som intel 520, stemmer dette? "Therfore, it may even reach the performance of the HD Graphics 520"

http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-615.174029.0.html

 

selv har jeg en vifteløs dell ultrabook med ci5 6300u og intel 530 og den fugerer til spilling som csgo, diablo3, lol, sc2 osv, eneste problemet er at den tiløhrer jobben og de liker ikke at jeg installerer spill på den lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...