Gå til innhold

Anmeldelse: Far Cry 3: Blood Dragon (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er de som kjøper dem.

 

Vesentlig forskjell mellom de som kjøper de og de som spiller de. Tror nok ikke småungene står for hovedinntekten hos spillselskapene.

 

Fantastisk at noen lager et slikt spill. I min barndom brukte jeg enorme summer på spillet Bad Dudes vs. Dragon Ninja, om noen spill kan klare å gjenskape den type arkadespillfølelse fortjener de å få kastet penger etter seg.

Lenke til kommentar

Snille AMD:-) Fikk jo med Bioshock og Tombraider ved 7970-kjøpet mitt, og akkurat nåh! kom denne mailen:-)

 

Far Cry® 3 Blood Dragon is now available in the Never Settle Reloaded promotion!

There’s even more good news for those of you that have already redeemed a code: we’re giving you a FREE COPY of Far Cry® 3 Blood Dragon in the email below to say thank you for supporting AMD Radeon™ Graphics!

Endret av BioNor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Farcry 3 er alt som er galt med spille industrien...

 

Hvordan kan du si dette? Her går de utenfor alt av hva som er normalt for AAA spill. FC3: Blood Dragon er et prakteksemplar på hva som burde utføres i dagens spillmarked. Her får man opp til 10 timer med spilling for 120 kroner. Dette satt i en alternativ verden med helt sprøe påfunn. De har virkelig vist at de kan og tørr å gjøre ting utenfor boksen. Jeg håper det bare kommer enda flere merkelige standalone expansions akkurat som FC3: Blood Dragon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan du si dette? Her går de utenfor alt av hva som er normalt for AAA spill. FC3: Blood Dragon er et prakteksemplar på hva som burde utføres i dagens spillmarked. Her får man opp til 10 timer med spilling for 120 kroner. Dette satt i en alternativ verden med helt sprøe påfunn. De har virkelig vist at de kan og tørr å gjøre ting utenfor boksen. Jeg håper det bare kommer enda flere merkelige standalone expansions akkurat som FC3: Blood Dragon.

Virkelig ? utenfor boksen???

Lenke til kommentar

Virkelig ? utenfor boksen???

 

Vennligst nevn noen andre AAA utgivere som klarer å gjøre det på samme måten som det her. Her har utviklerne bak FC3 faktisk tenkt utenfor boksen. De kunne kommet med en uberseriøs expansionpack som krevde originalspillet istedenfor dette. At du kan klage på dette her er for meg helt fjernt.

 

Og kom gjerne med noen bedre grunner enn ingenting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...