Gå til innhold

Kupp på HW bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrige uke var 1080ti alt fra 4000 til 6000 og en GTX 1080 TI Sea Hawk til 5900, da hadde jeg ikke penger. Denne uken har jeg penger og alle som har en bra kjøler, tror at de er verd 6500 pluss... :hm:

Dette er hvorfor kredittkort finnes ;)

 

Kunne forøvrig fått 6500 for mitt kort, men trengte pengene og han som kontaktet meg først virket som han faktisk "trengte kortet" til den prisen

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ramler et RTX 2070 kort i hendene mine om ikke så alt for lenge og i pcen min nå står det ett 1070ti som har fungert som det skal alle årene jeg har hatt det.

 

Gamer ikke noe særlig lengre og spesielt ikke grafikk heavy spill. Må selge et av kortene og avgjørelsen kommer ann både på future proofing for meg selv samt å få mest penger igjen. Noen som vet hva brukt prisen på 1070ti vs 2070 er for tiden? 

 

Eneste spillet som slippes som jeg gleder meg til å spille er Cyberpunk 2077 og kan se for meg at det er en generasjon eller to til det kommer. Aner ikke om 2070 kommer til å eldest mye bedre enn 1070ti eller ikke, eller om 1070ti kommer til å få et bruktpris fall snart så jeg burde kvitte meg med det før det skjer? Noen som har god greie på markedet her?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

brukt hovedkort? bøyde pins? har kjøpt et brukt en gang og da var det bøyde pins.

Selger har 26 toppkarakterer på finn, hvorav 25 er som selger. Holder ikke det så er du ikke interessert i å kjøpe brukt.

Jeg har kjøpt nytt hovedkort en gang med bøyde pins.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...