Gå til innhold

Kamptråd - Everton vs Manchester United


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Solskjær har vist at resultater kommer når spillerne jobber det som forventes av dem på banen, selv med en tropp som har åpenbare mangler. Presses det ordentlig blir det rom for Pogba og de andre offensive spillerne å utfolde seg i. Men når flesteparten av spillerne i laget ikke leverer til minstekrav har vi ikke sjans uansett hvilke navn som står på ryggen. Tar man med skader og stor slitasje på enkeltspillere kommer man inn i en spiral som er vanskelig å løfte seg ut av. Det er bare tull å snakke om sparken nå.

 

Forventer bytter i pausen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pt er det ikke noe som tyder på at Utd kommer til å bli ansett som en lur plass å være for de aller beste spillerne. Det er neppe noe sjakktrekk å dra dit for de mest meritterte trenerne heller. De få spillerne Utd burde hatt med videre er også de som for sin egen del bør flytte på seg til bedre klubber.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis lenge. Foruten om å bruke Matic her så ser jeg ikke at han har gjort noe galt

 

Det ser jeg. Laget henger jo ikke sammen, det er gått opp i liminga. En god trener hadde fått dette bedre til. Begynnelsen til OGS var et blaff, og dette er akkurat som vi kunne regnet med. Er sikker på at det bli helt elendigt framover nå. OGS blir max til oktober.

Det kommer aldri til å gå bra.

Lenke til kommentar

Solskjær bør bytte ut Fred med McTominay. Da har han en midtbane med gjennomsnittshøyde på 1.95 m. 

 

Problemet til midtbanen nå er ikke høyden, det er fraværet av press og løpskraft. Og Fred gjør faktisk jobben sin der i denne kampen, ikke de to andre. Matic er ballwatching og står omtrent helt i ro, det er han som må ut for McTominay.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med bshagen. Når innsatsen er så slett av spillerne, i tillegg til at vi mangler nøkkelspillere og må kuke med formasjoner og spillere ute av posisjon som konsekvens av det så får man dette her. Solskjær og teamet får ikke gjort stort med spillere som ikke gidder å løpe etter ballen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet til midtbanen nå er ikke høyden, det er fraværet av press og løpskraft. Og Fred gjør faktisk jobben sin der i denne kampen, ikke de to andre. Matic er ballwatching og står omtrent helt i ro, det er han som må ut for McTominay.

Det var sagt litt "tongue in cheek" som britene sier. Mente bare at Solskjær går mye for duelspill fremfor løpskraft og kreativitet. Noe Mourinho også gjorde. 

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det i det kjedsommelige og gjort meg svært upopulær pga det, men Mourinho var ikke grunnen til at laget ikke presterte, det var/er spillerne som ikke er bedre. Rett og slett. United er ikke et godt fotball-lag, spillermaterialet er ikke bedre enn det vi ser i dag. Om noen tok vekk navnet "Manchester United" og byttet det ut med "Southampton + Pogba" så hadde ingen stussa på det, for det er det egentlig nivået til United i dag

Vet du hva? Du har faktisk helt rett, og det må jo til og med jeg innrømme til slutt og. Vi har nytt godt av en fin honeymoon periode som så mange lag gjør når de skifter manager, men nå som hverdagen hitta oss så straks OGS fikk jobben permanent har vi nærmest sett ut som vi gjorde i høst.

 

Kvaliteten på laget er pill råttent (på lik linje med hele styresettet til klubben) og det er veldig skremmende å se hvor utrolig langt unna vi er lag som Liverpool og City. Når det er sagt blir det spennende å se hva Ole kan få til etter, forhåpentligvis, en skikkelig shopping-runde i sommer. Det trengs..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...