Gå til innhold

SNIKTITT: Anthem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mikrotransaksjon-bonanza, og tusen alternativer for forhåndsbestilling hvor utgaven du forhåndsbestiller avgjør hvor lenge etter launch du må vente for å få tilgang til spillet.

 

Jepp, EA har fortsatt teken :w00t:

 

Jeg tror nok ikke du har fulgt med i timen... Dette spillet lages av Bioware, dem har sagt klart og tydelig ifra at det ikke vil være noe form season pass eller dlc som man må betale for. Det som koster er skins og andre overfladiske ting som ikke endrer fundamentet i gameplayet.

 

Hvor er dine kilder eller bare antar du som de andre sauene siden det blir utgitt av EA at det er proppet med mikrotransaksjoner som endrer opplevelsen?

Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke du har fulgt med i timen... Dette spillet lages av Bioware, dem har sagt klart og tydelig ifra at det ikke vil være noe form season pass eller dlc som man må betale for. Det som koster er skins og andre overfladiske ting som ikke endrer fundamentet i gameplayet.

Hvor er dine kilder eller bare antar du som de andre sauene siden det blir utgitt av EA at det er proppet med mikrotransaksjoner som endrer opplevelsen?

Det er en drøss med versjoner jo som påvirker når du kan spille spillet.

De dyreste versjonene lar deg spille fra 15 tror jeg mens standard 25 eller noe slikt.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror nok ikke du har fulgt med i timen... Dette spillet lages av Bioware, dem har sagt klart og tydelig ifra at det ikke vil være noe form season pass eller dlc som man må betale for. Det som koster er skins og andre overfladiske ting som ikke endrer fundamentet i gameplayet.

Hvor er dine kilder eller bare antar du som de andre sauene siden det blir utgitt av EA at det er proppet med mikrotransaksjoner som endrer opplevelsen?

Det er en drøss med versjoner jo som påvirker når du kan spille spillet.

De dyreste versjonene lar deg spille fra 15 tror jeg mens standard 25 eller noe slikt.

2 versjoner av spillet.

Begge ute den 22 februar.

 

Om du er medlem av origin premium kan du spille fra den 15.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...