Gå til innhold

Bestille utskrift av bilder på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke påstå at jeg er 100% stø på fargeprofiler, men CS5 lagrer værtfall jpeg-filene mine i sRGB automatisk.

 

Når det kommer til japanphoto xxl, så må jeg si at jeg er veldig imponert over kvaliteten på utskriften jeg fikk når jeg bestillte bilde dær. Det var forøvrig 150x50 på skumplate. Grei pris og rask levering var det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Srgb er den mest brukte standarden og har du ikke under installeringen av programmene trykket for en annen fargeprofil skal det allerede være i orden, det største problemene ved bestilling over nett er at man ofte ikke har et kalibrert system hjemme som gjengir fargene korrekt i forhold til allerede opprettete standarer så færdige produkter kan ha en fargeforskjell i forhold til din skjerm hjemme, fordelen med JP er at de gir 100% fornøyd garanti så er du ikke fornøyd kan du få refundert pengene eller nytt bilde.

 

Bor du ikke så langt unna en JP butikk kan du hente bildene der og slippe frakt.

 

Du som kunde har 100% fornøyd-garanti hos oss. Det vil si at om du ikke er fornøyd med et produkt kan du returnere dette til oss og velge om du vil ha det prosudert opp på nytt kostnadsfritt eller få tilbakebetalt pengene produktet kostet.

Henter du produktet i en av våre butikker, tar du med produktet til butikken du fikk det utlevert i.

Har du mottatt produktet pr post, må det returneres til:

Japan Photo Holding Norge AS

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...