Gå til innhold

The Americans, en diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på The Americans, ikke så veldig bra. Sett to sesonger. Det jeg stusser over er den dårlige kvaliteten på bildet, det er grumsete og ser ut som det er spilt inn på 70-tallet. Greit at handlingen er noen år tilbake men kvaliteten på bildet bør være bedre. Noen som synes serien er bra?

Ja, grei nok. Bildet er nok for å gjøre serien litt mer autentisk.

 

Synes det er en interessant serie å følge med på. Egentlig er det vel mest av alt en dramaserie.

Lenke til kommentar

Solbrillene er spesielt morsomme. 80-tallets brillemote er latterlig.

Kan godt være det, men ikke så latterlig som dagens solbrillemote hvor alle brillene er helt like og ser ut som de kommer direkte fra kommunistfabrikken. De fleste solbrillene er i tillegg damebriller som også menn bruker.

 

Men, ikke spesielt rart siden alle brillene blir produsert av samme selskap. Luxottica. De produserer nesten alle de kjente merkene.

Lenke til kommentar

 

 

 

Forkledningene til de sovjetiske agentene er helt latterlige. Det blir bare for dumt. Ligner mer på en episode av Karl og Co. Det bør bli bedre i tredje sesong. 

Til å være en person som misliker en serie sterkt, så bruker du veldig mye tid på den.

 

Personlig så gidder jeg ikke engang diskutere serier jeg ikke liker.

 

Jeg bruker den tiden jeg trenger. Du blir engasjert når serier er så sinnsykt dårlige. Dette tror man ikke på. Elendig skuespill av de to "agentene" Det blir bare flaut. 

 

Hvorfor ser du på serien da?

 

Man må¨ha noe å diskutere. Det er poenget. 

Lenke til kommentar

Personlig velger eg en serie som er bra istedetfor å kaste bort tiden min på noe eg anser som drit, kun for å kaste bort enda mer av tiden min på å diskutere den.

 

Men me er jo alle forskjellige. I dette tilfellet er jo det mest synd da....

Tid er det jeg har mest av, så jeg kan diskutere dette i mange timer. Særlig når en serie er så dårlig. Men hver sin smak. 

Lenke til kommentar

 

Personlig velger eg en serie som er bra istedetfor å kaste bort tiden min på noe eg anser som drit, kun for å kaste bort enda mer av tiden min på å diskutere den.

 

Men me er jo alle forskjellige. I dette tilfellet er jo det mest synd da....

Tid er det jeg har mest av, så jeg kan diskutere dette i mange timer.

 

This is becoming obvious ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Personlig velger eg en serie som er bra istedetfor å kaste bort tiden min på noe eg anser som drit, kun for å kaste bort enda mer av tiden min på å diskutere den.

 

Men me er jo alle forskjellige. I dette tilfellet er jo det mest synd da....

Tid er det jeg har mest av, så jeg kan diskutere dette i mange timer.

 

This is becoming obvious ;)

 

Dette blir bra, jeg kan diskutere i timevis  :confused:

Lenke til kommentar

The Americans er det beste som går på TV for tiden. Med sesong 5 klarer de nok en gang mesterstykket å fornye seg og skape ny dynamikk etter en foregående fantastisk sesong som forandret mye. Så godt som alt som skjer i serien er teppetjukt med mening, retning, stemning og spenning. No fillers. 

Den kjører en annen fargepalett og skarphet enn andre serier for å gi den rette 80-talls-vibben. Men hvis det er grumsete, bør du finne deg en annen tracker, eller ringe Altibox. ;)

Det er så grumsete at det nesten ikke er vits å se på. Det er helt jævlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er så grumsete at det nesten ikke er vits å se på. Det er helt jævlig. 

 

Så ille kan det da umulig være?

Jeg kikket raskt igjennom noen av episodene nå, og det er riktignok brukt noen filtre for å få det til virke mørkere, litt kornete osv. men dersom du mener det er så dårlig kvalitet på videoen at det ikke er til å se på, så bør du snarest investere i briller eller finne en annen kilde enn 480p på Youtube.

Lenke til kommentar

 

Det er så grumsete at det nesten ikke er vits å se på. Det er helt jævlig. 

 

Så ille kan det da umulig være?

Jeg kikket raskt igjennom noen av episodene nå, og det er riktignok brukt noen filtre for å få det til virke mørkere, litt kornete osv. men dersom du mener det er så dårlig kvalitet på videoen at det ikke er til å se på, så bør du snarest investere i briller eller finne en annen kilde enn 480p på Youtube.

 

Jeg ser at du er spydig, du er sikkert fornøyd med det. Men jeg ser IKKE PŨTUBEN. Og jeg har sterke briller. Det er utrolig grumsete og mørkt. Ikke ta mannen, ta ballen. 

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

The Americans er det beste som går på TV for tiden. Med sesong 5 klarer de nok en gang mesterstykket å fornye seg og skape ny dynamikk etter en foregående fantastisk sesong som forandret mye. Så godt som alt som skjer i serien er teppetjukt med mening, retning, stemning og spenning. No fillers. 

Den kjører en annen fargepalett og skarphet enn andre serier for å gi den rette 80-talls-vibben. Men hvis det er grumsete, bør du finne deg en annen tracker, eller ringe Altibox. ;)

Det er utrolig dårlige bilder, grumsete. Ser ut som en film fra 80-tallet. Ingen bra serie, ingen spenning og dårlige skuespillere. Jeg har ikke Altibox. Jeg fant en annen "tracker" det gjorde susen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...