Gå til innhold

The Americans, en diskusjon


Anbefalte innlegg

Jeg/vi ser også The Americans for tiden. Min favorittserie er det ikke, men synes absolutt den er engasjerende. Jeg synes den er på sitt beste når den viser de mer hverdagslige utfordringene med å være Sovjet-spion i USA. Oppdragene og de mer typiske action- og spenningsaspektene har man sett i mange andre serier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er visst en av få som ikke likte The Americans noe særlig. Så bare en halv sesong, og kan absolutt være enig i at det er bra, men det greide ikke å engasjere meg. Vet ikke hvorfor, om det var historien, skuespillet, karakterene eller noe annet. Når det så hadde gått en uke eller to siden forrige episode og jeg ikke følte noe behov for å se videre, droppet jeg det like greit. Sånn jeg skjønner det er det nesten ingen vits i å prøve å se videre? Høres ut som alle som forguder serien gjorde det fra første sekund.

 

Big Little Lies var veldig bra.

Likte serien veldig godt, men ble litt skuffet over slutten.

 

Syntes det ble litt antiklimaks. Hele tiden hadde de bygget opp til at noe skikkelig ille skulle skje, men det som skjedde løste jo en del problemer, og var kanskje det minste ille dødsfallet som kunne forekommet. Greit med en lykkelig slutt, men følte også jeg ble snytt for et eller annet.

 

Handlingen er elendig, skuespillerne er elendig. Og du tror ikke på historien, og det går for tregt. Det er ikke noe aktion. Nei dette er elendig. 

Lenke til kommentar

 

Jeg er visst en av få som ikke likte The Americans noe særlig. Så bare en halv sesong, og kan absolutt være enig i at det er bra, men det greide ikke å engasjere meg. Vet ikke hvorfor, om det var historien, skuespillet, karakterene eller noe annet. Når det så hadde gått en uke eller to siden forrige episode og jeg ikke følte noe behov for å se videre, droppet jeg det like greit. Sånn jeg skjønner det er det nesten ingen vits i å prøve å se videre? Høres ut som alle som forguder serien gjorde det fra første sekund.

 

Big Little Lies var veldig bra.

Likte serien veldig godt, men ble litt skuffet over slutten.

 

Syntes det ble litt antiklimaks. Hele tiden hadde de bygget opp til at noe skikkelig ille skulle skje, men det som skjedde løste jo en del problemer, og var kanskje det minste ille dødsfallet som kunne forekommet. Greit med en lykkelig slutt, men følte også jeg ble snytt for et eller annet.

 

Handlingen er elendig, skuespillerne er elendig. Og du tror ikke på historien, og det går for tregt. Det er ikke noe aktion. Nei dette er elendig. 

 

Blir bare så engasjert. Folk sier serien er god, og så er den så rævva. Den dårligste tv-serien til nå. Og det sier mye. 

Lenke til kommentar

 

Ops ops spoileralert.

 

Hvor får man se disse to episodene du snakker om?

Tipper han snakker om Prison Break: The Final Break, som var en tv-film på to deler som avslutning på serien.

 

Kan dere starte en #prisonbreak tråd please? Jiiizh

 

Videre Prison Break-diskusjon tar vi her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1724246

 

Hva med en egen tråd for "The Americans" med det samme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forkledningene til de sovjetiske agentene er helt latterlige. Det blir bare for dumt. Ligner mer på en episode av Karl og Co. Det bør bli bedre i tredje sesong. 

Til å være en person som misliker en serie sterkt, så bruker du veldig mye tid på den.

 

Personlig så gidder jeg ikke engang diskutere serier jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

 

Forkledningene til de sovjetiske agentene er helt latterlige. Det blir bare for dumt. Ligner mer på en episode av Karl og Co. Det bør bli bedre i tredje sesong. 

Til å være en person som misliker en serie sterkt, så bruker du veldig mye tid på den.

 

Personlig så gidder jeg ikke engang diskutere serier jeg ikke liker.

 

Jeg bruker den tiden jeg trenger. Du blir engasjert når serier er så sinnsykt dårlige. Dette tror man ikke på. Elendig skuespill av de to "agentene" Det blir bare flaut. 

Lenke til kommentar

 

 

Forkledningene til de sovjetiske agentene er helt latterlige. Det blir bare for dumt. Ligner mer på en episode av Karl og Co. Det bør bli bedre i tredje sesong. 

Til å være en person som misliker en serie sterkt, så bruker du veldig mye tid på den.

 

Personlig så gidder jeg ikke engang diskutere serier jeg ikke liker.

 

Jeg bruker den tiden jeg trenger. Du blir engasjert når serier er så sinnsykt dårlige. Dette tror man ikke på. Elendig skuespill av de to "agentene" Det blir bare flaut. 

 

Hvorfor ser du på serien da?

Lenke til kommentar

Og hun tøyta som han liksom er gift med, hun er ikke plukket på øverste hylle! 

 

Smaken er vel forskjellig, det virker som Matthew Rhys ikke synes Keri Russel er noen "tøyte", som nevnt ovenfor er de jo i et forhold i virkeligheten, og har en sønn sammen ?

 

keri-russell-matthew-rhys-look-so-happy-

 

Keri Russel er jo forsåvidt også en anerkjent modell

 

o-KERI-RUSSELL-HOT-570.jpg?7

Endret av adeneo
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...