Gå til innhold

Dato for når skattepenger utbetales


Osturn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss! Trodde semifornøyelige illustrasjonsbilder var passé, jeg. 60.000 kr er absolutt ikke noe å skryte av. Fikk utbetalt feriepenger i forrige uke. Dessuten har brukskontoen samme rentebetingelser (3,20 %) som en sammenlignbar sparekonto. Saldoen kommer nok garantert til å være lavere innen sommeren er over.

Endret av cmptrwlt
Lenke til kommentar

Noen som vet om jeg må vente lengre siden jeg har med et vedlegg? Er bare noe veldig enkelt om at jeg har hatt store legeutgifter, som er dokumentert.

 

Jeg må vente til høsten, hadde med et enkelt vedlegg om betalt barnehage....

 

Jeg fikk heldigvis mine nå. Kjipt for deg da. Men da kan du vel glede deg når alle andre har brukt opp sine.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg grisesinna... Endret kontonr for hvor utbetaling skal gjøres i februar, endringen ble ikke lagret. Endret det igjen i mai, endringen ble lagret og godtatt!

 

Nå, på altinn er kontonr satt tilbake til det gamle igjen! En konto jeg IKKE disponerer lengre... Fikk beskjed om at de som har mottatt pengene må sende de tilbake før jeg får dem...

 

Svarte faen da, jeg har BEVIS på at jeg har endret kontonr og skal straffes hardt for at de surrer ....! Argh.

Lenke til kommentar

Noen som vet om jeg må vente lengre siden jeg har med et vedlegg? Er bare noe veldig enkelt om at jeg har hatt store legeutgifter, som er dokumentert.

 

Jeg må vente til høsten, hadde med et enkelt vedlegg om betalt barnehage....

 

Jeg fikk heldigvis mine nå. Kjipt for deg da. Men da kan du vel glede deg når alle andre har brukt opp sine.

 

Hjelper ikke så mye, for jeg trenger pengene nå :p

Utrolig at de skal bruke 5 ekstra månder på de siste 10% sine selvangivelser... her snakker vi sneglefart.

Lenke til kommentar

Fikk vite tidligere i år, mars var det vel, at jeg skulle få tilbake 13k. Dette var uten godtgjørelse for kjøring, så jeg la inn det. Skulle da ha flere tusen ekstra, men nå ser det ut som at skatteetaten har ignorert det, og bare gitt meg de 13k + renter.

 

Hvordan finner jeg ut om de har tatt kjøregodtgjørelse med i beregningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...