Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2


neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runnet gjennom Red Dead Redemption tre ganger og selv tredje gangen så skippet jeg ikke cutscenes. Elsket virkelig hvor fredelig mye av verden var. Ri hest på ett stort åpent landskap. Kunne ofte være at det var veldig avslappende å ri mellom byene i spillet, men elsket når det plutselig kom en random event, som f.eks:

 

En person som spurte pent om han kunne få ride ilag med meg inn i byen, for å så stikke av med hesten min. Ville da fort ende opp med å få ett skudd i bakhode.

 

Redde kidnappede folk som man finner bundet fast.

 

Digget at man har lasso i spillet. Var sykt gøy å knyte fast en person, ta han/hun med på hesteryggen, legge personen på nærmeste togspor og så stå å vente med ett litt ondskapsfullt smil rundt munnen :D

 

Gleder meg virkelig til å se hvordan random events blir i RDR2 og noe av det første jeg blir å gjøre er å sette nærmeste pøbel på togskinnene å se om det blir kjøttdeig av han.

 

I GTA5 så var det virkelig digg at man kunne svømme og i tillegg dykke under vann for å utforske. Er spent å se om figuren / figuran man styrer i RDR2 kan svømme og om de kan svømme kan man også dykke.

 

Undead Nightmare DLCn som var til RDR var utrolig kul. Håper å se en lignende DLC til RDR2. Dog så har jeg ønsket å se en lignende DLC til GTA5 også.

 

Lurer sterkt på om RDR2 blir å komme til PC eller ikke. Er noe fristet å kjøpe en Xbox One X for å få beste første opplevelse av spillet på dag 1.

 

Har sedd gjennom nyeste RDR2 traileren mange ganger nå. Gleder meg til å se gameplay trailer men regner med at det får vi sikkert ikke se før rundt februar/mars kanskje.

 

Her er link til RDR2 Trailer 2 i høy bitrate for både streaming og nedlasting:

 

http://www.gamersyde.com/hqstream_red_dead_redemption_2_trailer_2-40951_en.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

RDR2 er blitt litt sånn "meh" for meg. For det første blir eg skuffa viss man ikkje får velge 1080/60 til PS4p og XOx. For det andre trur eg gnaget etter penger vil gje oss ei PC-utgave av spillet i 2019 . Blir heller ikkje veldig overraska om di nye konsollane som muligens dukker opp rundt 2020 vil få dette spillet med 4k/60. Er ikkje hyppen på melkeprodukt, avventer spillet til eg veit kva for ein versjon som innfrir.

Lenke til kommentar

@Maabren

 

Ikke forvent mindre fra djevlene i Take-Two

 

Jeg syntes det faktisk er jævlig råttent av R*/TT  å ikke gi noe offisiell informasjon ang pcversjonen. Vi VET at de har en spillmotor som fungerer strålende på pc. Og nå er det jo nesten garantert at det før eller siden vil komme en pcutgave.

 

Folk som har ventet på dette spillet i åtte år ønsker å få den beste opplevelsen, og den får man ikke på en playstation med 1080p og 30fps. Hvorfor velger de å cucke spillerne? Og lure dem til å kjøpe spillet to og tre ganger.

 

Hadde jeg visst at det f.eks bare var snakk om fem-seks måneder til en utgave på PC var å se, hadde jeg glatt hoppet over release på konsollutgivelsen. Men nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette med PC versjonen irriterer meg også. Trenger ein bekreftelse på om og katid det kommer før spillet kommer ut i oktober. Ganske sikkert på at spillet kommer ut på nytt når Next Gen kommer.

 

Skjønner heller ikkje prisene på PSN. 699 for Standard/Demo versjonen.

 

Ein liten del av meg håper spillet flopper så hardt i reviewsa at eg kan dropper det, men det skjer nok ikkje. Uansett veldi lite hype for spillet, blir neppe nåke preorder.

Lenke til kommentar

Mange år sia sist eg nytta preorder. Syns det er befriande å vurdere om eit spill er verdt å kjøpe inna første mnd etter utgivelse. Ofte vanskelig å finne objektiv info og subjektivt svada er det nok av. Sjølv syns eg ikkje spill er verdt meir enn maks 500,- kr for fysiske spill og burde såleis være billigare viss man går digitalt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Favorittspillet mitt fra forrige konsollgenerasjon var RDR. Så jeg vet ikke om jeg klarer å vente til ny utgivelse.. RDR2 er helt klart et spill jeg kan forsvare å kjøpe ny PC for. Men ikke hvis jeg allerede har fullført det på konsoll.. 

 

Jeg tror at R* skal gjøre som sist. Utgi spillet mot slutten av daværende generasjon, og komme med oppusset versjon til pc og neste konsoller.

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...