Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Skal prøve å få spillt mye nå til helga :)

Samme her, skal ha en liten samling med pils og NHL ;)

Hva heter laget deres? Kanskje vi kan ta en liten kamp for å måle styrke ;)

 

Hehe, kult :)

Vi er bare 2stk og har 1 kamp så langt, 'en vi heter Jessheim bloody minions tror jeg

 

Det er notert, skal se om jeg finner dere i morgen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Herlig vi rykket opp til 4.div i natt, men det gikk dårlig når motspillerne ble bedre og promillen økte

Rykket ned med 1 poeng for lite.

 

 

aah, så kjedelig da, men blir jo handikap med promille :p

 

Det sure var at i første kampen ble vi plutselig kastet ut fra EA's servere, så vi fikk tap mot et fryktelig dårlig lag der :(

Men vi er snart oppe igjen ;)

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan jeg kan få spilt "europeisk" med lagene mine i HUT/Franchise osv. Jeg har prøvd mange ulike strategier, men får det liksom ikke helt til. Jeg vil ha senteren inn og sloss foran kassa, løperne lurende rundt, og backer som kan skyte. Har bytta rundt på kort så jeg stort sett har begge backer med kølla innover, men det blir jo totalt kaviarparty i forsvar. Det ender med at jeg bruker centeren som villmann, og da er jo ikke han i nærheten av å bli med oppover når det skal framover.

 

Ingen mulighet for å få LD/RD til å krysse på vei oppover? Det er jo ikke så viktig på liten bane, men...

Lenke til kommentar

er det andre som har gått tilbake til NHL 16? alle 14 som jeg har på vennelista mi på Ps4 har sluttet å spille NHL17 å gått tilbake 16.. noe grunn til dette? jeg har spilt nhl 17 lite enda til å kunne klage på det ivertfall :)

Nei det kan jeg ikke svare på. Men 17 er jo en del vanskeligere å få til enn 16, så kam være det

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan jeg kan få spilt "europeisk" med lagene mine i HUT/Franchise osv. Jeg har prøvd mange ulike strategier, men får det liksom ikke helt til. Jeg vil ha senteren inn og sloss foran kassa, løperne lurende rundt, og backer som kan skyte. Har bytta rundt på kort så jeg stort sett har begge backer med kølla innover, men det blir jo totalt kaviarparty i forsvar. Det ender med at jeg bruker centeren som villmann, og da er jo ikke han i nærheten av å bli med oppover når det skal framover.

 

Ingen mulighet for å få LD/RD til å krysse på vei oppover? Det er jo ikke så viktig på liten bane, men...

Faktisk aldri tenkt på det du skriver her. Skal sjekke litt når jeg kommer hjem.

På tide å begynne med en franchise nå føler jeg :)

Lenke til kommentar

 

er det andre som har gått tilbake til NHL 16? alle 14 som jeg har på vennelista mi på Ps4 har sluttet å spille NHL17 å gått tilbake 16.. noe grunn til dette? jeg har spilt nhl 17 lite enda til å kunne klage på det ivertfall :)

Nei det kan jeg ikke svare på. Men 17 er jo en del vanskeligere å få til enn 16, så kam være det

 

Vil tro det er svaret. Vrient å bli vant til at man ikke har like god kontroll på pucken, men i mine øyne er det en forbedring i forhold til NHL 16.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan jeg kan få spilt "europeisk" med lagene mine i HUT/Franchise osv. Jeg har prøvd mange ulike strategier, men får det liksom ikke helt til. Jeg vil ha senteren inn og sloss foran kassa, løperne lurende rundt, og backer som kan skyte. Har bytta rundt på kort så jeg stort sett har begge backer med kølla innover, men det blir jo totalt kaviarparty i forsvar. Det ender med at jeg bruker centeren som villmann, og da er jo ikke han i nærheten av å bli med oppover når det skal framover.

 

Ingen mulighet for å få LD/RD til å krysse på vei oppover? Det er jo ikke så viktig på liten bane, men...

 

mine går å steller seg foran mål, men det må ikke være en center, kan like gjerne være en wing. Center er jo tredje forsvarer og angriper.

Du skal jo ha mulighet for å velge taktikker osv

Lenke til kommentar

Støtte på en fryktelig irriterende bug i EASHL i går...

Vi låste opp hall nr. 3, Junior arena eller noe. 

7 av 10 faceoff, så har jeg flaggene i arenaen i veien, så jeg ser ikke når dommeren dropper pucken. 

Forbanna frustrerende å tape faceoff i egen sone for så å slippe inn mål og tape. 

 

Håper det kommer en fix på det rimelig fort...

Lenke til kommentar

Støtte på en fryktelig irriterende bug i EASHL i går...

Vi låste opp hall nr. 3, Junior arena eller noe.

7 av 10 faceoff, så har jeg flaggene i arenaen i veien, så jeg ser ikke når dommeren dropper pucken.

Forbanna frustrerende å tape faceoff i egen sone for så å slippe inn mål og tape.

 

Håper det kommer en fix på det rimelig fort...

Såpass ja, det kan jeg skjønne at ikke er noe særlig, er nok ikke så lenge til før neste patch kommer :)

Lenke til kommentar

 

Støtte på en fryktelig irriterende bug i EASHL i går...

Vi låste opp hall nr. 3, Junior arena eller noe.

7 av 10 faceoff, så har jeg flaggene i arenaen i veien, så jeg ser ikke når dommeren dropper pucken.

Forbanna frustrerende å tape faceoff i egen sone for så å slippe inn mål og tape.

 

Håper det kommer en fix på det rimelig fort...

Såpass ja, det kan jeg skjønne at ikke er noe særlig, er nok ikke så lenge til før neste patch kommer :)

 

Fryktelig irriterende ihvertfall :p 

Må prøve å gjøre noe med kameravinkelen, men det blir jo stress å endre det etter så mange år med samme vinkel også ;)

Lenke til kommentar

 

 

Støtte på en fryktelig irriterende bug i EASHL i går...

Vi låste opp hall nr. 3, Junior arena eller noe.

7 av 10 faceoff, så har jeg flaggene i arenaen i veien, så jeg ser ikke når dommeren dropper pucken.

Forbanna frustrerende å tape faceoff i egen sone for så å slippe inn mål og tape.

 

Håper det kommer en fix på det rimelig fort...

Såpass ja, det kan jeg skjønne at ikke er noe særlig, er nok ikke så lenge til før neste patch kommer :)

 

Fryktelig irriterende ihvertfall :p

Må prøve å gjøre noe med kameravinkelen, men det blir jo stress å endre det etter så mange år med samme vinkel også ;)

 

 

 

ja, får håpet det hjelper, helt jævlig med ny vinkel 

Lenke til kommentar

 

 

 

Støtte på en fryktelig irriterende bug i EASHL i går...

Vi låste opp hall nr. 3, Junior arena eller noe.

7 av 10 faceoff, så har jeg flaggene i arenaen i veien, så jeg ser ikke når dommeren dropper pucken.

Forbanna frustrerende å tape faceoff i egen sone for så å slippe inn mål og tape.

 

Håper det kommer en fix på det rimelig fort...

Såpass ja, det kan jeg skjønne at ikke er noe særlig, er nok ikke så lenge til før neste patch kommer :)

 

Fryktelig irriterende ihvertfall :p

Må prøve å gjøre noe med kameravinkelen, men det blir jo stress å endre det etter så mange år med samme vinkel også ;)

 

 

 

ja, får håpet det hjelper, helt jævlig med ny vinkel 

 

Overhead virket bra. Nesten samme som Ice, bare høyere opp :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...