Gå til innhold

Her er Gulltasten-vinnerne


Anbefalte innlegg

Fun fact 1: Samsung er hovedsponsor for Gulltasten...

 

Fun fact 2: mobilen.no er hovedarrangør av Gulltasten, og Tek-nettverket er derfor overrepresentert i mange av juryene, f.eks med 3 av 5 juryemedlemmer for "Årets mobil" og 2 av 4 jurymedlemmer for "Årets nettbrett".

 

Fun fact 3: Ett av selskapene jeg nevne i det første punktet er kjent for særdeles tvilsom forretningsetikk og kriminell virksomhet, som bl.a omfatter korrupsjon og smøring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på hvor klar og tydelig kritikken av Galaxy Note 10.1 har vært kan jeg ikke begripe at den vinner noen pris.

For meg er det ubegripelig at ikke Galaxy Note 10.1 har fått mer positiv omtale. Jeg har forsøkt masse nettbrett, men jeg vil fortsatt hardnakket påstå at Galaxy Note 10.1 er det mest interessante nettbrettet der ute per dags dato. Man kan riktignok gi den minus pga skjermoppløsningen i forhold til iPad 3. og 4. generasjon, men i praksis spiller dette allikevel svært liten rolle. Leser man brukererfaringer (f.eks. her på diskusjon.no), virker det også som om alle stort sett er veldig fornøyd. Alle andre nettbrett er mer eller mindre "like", Galaxy Note 10.1 er noe helt for seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Personlig har jeg ingen god erfaring med service på telekiosken. Netcom's butikker (er det fortsatt telebutikken?) har vært mye bedre nesten samtlige ganger jeg har vært innom! Både i Drammen, Liertoppen og Asker har netcom's butikk vært mye bedre enn telekiosken på service.

Det er iallefall min erfaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fun fact 1: Samsung er hovedsponsor for Gulltasten...

 

Fun fact 2: mobilen.no er hovedarrangør av Gulltasten, og Tek-nettverket er derfor overrepresentert i mange av juryene, f.eks med 3 av 5 juryemedlemmer for "Årets mobil" og 2 av 4 jurymedlemmer for "Årets nettbrett".

 

Fun fact 3: Ett av selskapene jeg nevne i det første punktet er kjent for særdeles tvilsom forretningsetikk og kriminell virksomhet, som bl.a omfatter korrupsjon og smøring.

 

Forsøker du å insinuere korrupsjon her? Hva med å faktisk si hva du mener istedet for å gjemme deg bak "fun facts".

 

AtW

Lenke til kommentar
Fun fact 1: Samsung er hovedsponsor for Gulltasten...Fun fact 2: mobilen.no er hovedarrangør av Gulltasten, og Tek-nettverket er derfor overrepresentert i mange av juryene, f.eks med 3 av 5 juryemedlemmer for "Årets mobil" og 2 av 4 jurymedlemmer for "Årets nettbrett".Fun fact 3: Ett av selskapene jeg nevne i det første punktet er kjent for særdeles tvilsom forretningsetikk og kriminell virksomhet, som bl.a omfatter korrupsjon og smøring.
Forsøker du å insinuere korrupsjon her? Hva med å faktisk si hva du mener istedet for å gjemme deg bak "fun facts".AtW

 

Det stemmer at Samsung er en av sponsorene til arrangementet, men de har selvfølgelig ikke sittet i juryene som har tildelt disse prisene. Juryene i hver kategori er som nevnt i et annet innlegg satt sammen av uavhengige representanter fra ulike teknologimedier og fra bransjen.

 

Sponsorer, utstillere, osv. er det markedsavdelingen som tar seg av, og ikke noe redaksjonen blander seg opp i - på samme måte som markedsavdelingen ikke blander seg opp i hvem som får hvilke priser. Prisvinnerne var heller ikke informert om at de ville vinne, kun at de var en av fem nominerte i hver kategori.

 

Kurt Lekanger, fagredaktør, Mobilen.no

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...