Gå til innhold

Slik er det å spille Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er helt ekstremt at det ser så bra ut. Og det på en PS4Pro! Håpet at det ville bli en PC annonsering idag. Men jo mer jeg tenker på det jo mer tror jeg dette gjør seg best på et stort 4K HDR TV en på en PC. For folk flest vel å merke...

 

Nå er det ikke noe info tror jeg om det er HDR i spillet. Men det ser ut til å kunne bli helt fantastisk. Det så ihvertfall helt sykt bra ut i 4K.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm..

 

Noen som har fulgt med mer enn meg?

 

Rynker litt på nesen når jeg hører at det er dueller med sheriffen og få vitner til å tie stille.

Jeg er ikke noe særlig glad i å være «ond», spiller alltid super-lovlydig i spill. GTA5 gikk greit, følte jeg, når man i all hovedsak skyter mot andre «onde».

 

Noen som vet litt mer hvilke måter man kan spille på når det gjelder å være mest mulig snill?

Lenke til kommentar

Hmm..

 

Noen som har fulgt med mer enn meg?

 

Rynker litt på nesen når jeg hører at det er dueller med sheriffen og få vitner til å tie stille.

Jeg er ikke noe særlig glad i å være «ond», spiller alltid super-lovlydig i spill. GTA5 gikk greit, følte jeg, når man i all hovedsak skyter mot andre «onde».

 

Noen som vet litt mer hvilke måter man kan spille på når det gjelder å være mest mulig snill?

 

Jeg vet ikke noe mer enn deg, men jeg er helt enig. Moral i spill kan være vanskelig å få til, enkle "slem eller snill" valg er jeg heller ikke noe fan av. Gi meg spill hvor jeg faktisk må gjøre vanskelige valg. Fallout: New Vegas er en av favorittene mine når det gjelder dette. Der er det faktisk veldig interessant å prøve å spille "snill", nettopp fordi det ikke alltid er så lett eller selvsagt hvilket alternativ som er det snille. Du kan velge å redde en person, men hvis du hadde vært grundigere og mer nysgjerrig i historien kan det hende du ville funnet ut at vedkommende absolutt ikke burde reddes. Det å være slem gir ofte bedre loot der og da, mens gode gjerninger kan lønne seg i lengden.

Lenke til kommentar

Spillet kommer til å se minst 20% verre ut ved release. Ikke at det kommer til å hindre meg å kjøpe spillet.

 

Tja. Det samme sa alle om Dice sine siste spill, og de ble imponerende.

 

Dette ser da ikke stort bedre ut enn gta v, og mindre imponerende enn horizon eller gow.

Lenke til kommentar

 

Spillet kommer til å se minst 20% verre ut ved release. Ikke at det kommer til å hindre meg å kjøpe spillet.

 

Tja. Det samme sa alle om Dice sine siste spill, og de ble imponerende.

 

Dette ser da ikke stort bedre ut enn gta v, og mindre imponerende enn horizon eller gow.

Effektene er det som gjør meg skeptisk. Mye tåke og atmosfære og flott grafikk uten noe vaselinfilter. Jeg er skeptisk, men jeg kommer nok til å kjøpe det uansett.

Lenke til kommentar

Hmm..

 

Noen som har fulgt med mer enn meg?

 

Rynker litt på nesen når jeg hører at det er dueller med sheriffen og få vitner til å tie stille.

Jeg er ikke noe særlig glad i å være «ond», spiller alltid super-lovlydig i spill. GTA5 gikk greit, følte jeg, når man i all hovedsak skyter mot andre «onde».

 

Noen som vet litt mer hvilke måter man kan spille på når det gjelder å være mest mulig snill?

 

Dama i videoen sier man kan danne venner og fiender slik man selv ønsker, og at det er opp til spilleren å bestemme hvor ærefull Arthur er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...