Gå til innhold

Trenger råd og tips ang en rimelig bærbar pc


Hanojr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får f.eks denne: https://www.komplett.no/product/891366/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-pc-er/hp-250-156-hd til under 4.000, har core i3 CPU, 4 GB RAM og 128 GB SSD disk.

Disken er i minste laget, men om du ikke skal lagre noe særlig utover dokumenter, så bør det jo holde en stund. Kan jo enkelt bruke en liten USB flash drive til å utvide lagringskapasiteten.

En slik pc vil garantert føles mye raskere ut enn den du linken til, så er prisen det dobbelte da. ;)

 

Nå sjekket jeg bare komplett.no, andre har kanskje andre steder de kan anbefale. Ville i alle fall unngått Celeron prosessorer, og 2 GB RAM er i minste laget. Var hos en i dag som har en Win10 pc med 2 GB RAM, og der var 65% av minnet i bruk uten at et eneste program var startet. Ikke mye som skal til før pcen går i sirrup når Windows må bruke disken som RAM.

 

Ps! Endret tittelen din, så du kanskje får mer hjelp.

Endret av myhken
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Ville ikke kjøpt noe med kun 32GB lagring ihvertfall. Noen oppdateringer av windows så har du ikke plass til å oppdatere lenger og må kjøpe ny PC. Jeg klarer meg fint med 128GB men mer er alltid bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...