Gå til innhold

Glemt e-mail adresse (gmail). Hva gjør jeg?


Ord

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en bror som har tilbrakt mye tid på en rekke internettspill. Dette er spill som er tilgjengelige gjennom en Google+ bruker. Problemet kommer av at han aldri har hatt behov for å skrive inn adressen, bare passordet, for å logge inn. Da han nå for noen dager siden slettet loggen sin på browseren, slettet han også navnet på e-mail adressen (som ellers kom opp automatisk). Nå sitter han igjen med et passord og en e-mail adresse han ikke husker. Gjennom selv-hjelp valgene på Google har vi funnet ut at vi enten må ha registrert en alternativ e-mail adresse eller et mobilnummer for å få tilgang på e-mail adressen. Dette gjorde aldri broren min. Det siste vi har forsøkt å gjøre er å kontakte Google direkte, bare for å finne ut at de ikke har noen form for kundebehandlere, etc.

 

Vi har funnet brukeren gjennom min bruker på Google+. Problemet er bare at e-mail adressen ikke er oppgitt noe sted. Broren min er i stand til å verifisere at brukeren er hans.

 

Noen råd? Det er synd om han skulle miste det han har jobbet for i så lang tid.

 

Håper noen kan ta seg tid til å svare. Takker på forhånd.

 

Håper også at noen med autoritet kan eventuelt flytte denne tråden, dersom den ikke skulle passe inn i "Nett-tjenester". Jeg er usikker på om jeg spørr på rett sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du tidligere har lagt ham til som en venn på din gmail konto så burde han stå i vennelisten, som vises på venstre side om du står innlogget på din egen gmail konto. Isåfall om man flytter markøren over kontakten så vil epost adresse vises i lite vindu. Vises ikke den listen så trykk evt på chat ikonet nederst venstre side i gmail bildet.

 

Forøvrig: I gmail kan du også sjekke under "kontakter", rett under store "google" ikonet er det egen meny med valg : Gmail, Contacts, Tasks. Sjekk "contacts" og se om han ligger der.

Endret av Refraction
Lenke til kommentar

Om du tidligere har lagt ham til som en venn på din gmail konto så burde han stå i vennelisten, som vises på venstre side om du står innlogget på din egen gmail konto. Isåfall om man flytter markøren over kontakten så vil epost adresse vises i lite vindu. Vises ikke den listen så trykk evt på chat ikonet nederst venstre side i gmail bildet.

 

Forøvrig: I gmail kan du også sjekke under "kontakter", rett under store "google" ikonet er det egen meny med valg : Gmail, Contacts, Tasks. Sjekk "contacts" og se om han ligger der.

 

Jeg har ikke lagt han til.

Lenke til kommentar

Dersom du bare har passordet, men ingen informasjon så er det veldig vanskelig å finne ut hva den er da man ikke kan søke opp mail ut i fra passord.

 

Han bør kunne logge inn på et av online spillene, og se på sine kontoinnstillinger hvilken mail han har registrert der.

 

Man kan ikke logge inn på spillene uten å logge inn hos Google+. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...