Gå til innhold

Omtale av RACE: The WTCC Game (PC)


Anbefalte innlegg

Er det kjent hva (hvis noe) som blir det neste fra Simbin?

 

Jeg har vist blitt tatt litt på sengen med disse andre utgivelsene, og ikke fått med meg at de kom før en stund etter utgivlese.

GTR har liksom vært min store favoritt, og GTR2 hadde jeg forhåndsbestilt og fikk dermed fra starten.

GTR2 var forøvrig både imponerende og litt skuffende i mine øyne, jeg hadde litt sansen for den nervøse oppførselen til feks F550 i GTR, var desto mer tilfrestillende når man fikk dreisen på kjøringen. Men selv om bilene i GTR2 oppleves mer lettkjørt har i alle fall ikke jeg gjort de helt store fremskrittene i rundetid, så er da vanskelig nok fortsatt. Og BMW på Valencia har blitt min favoritt i GTR2. Og siden jeg er litt opptatt av hvordan det ser ut var jo GTR2 et stort skritt fremover.

 

GT Legends fikk jeg tak i lenge etter lansering, og må jo si at den også er bra på sitt vis. Liker best 76 serien der.

RACE kom jeg tilfeldigvis over for kort tid siden, så har ikke så veldig mye erfaring med den enda, men så langt er jeg veldig fornøyd, selv om jeg også har et lite inntrykk av at det var litt hastverk ved utgivelsen. irriterer meg litt over noe som har fulgt i alle utgivlesene. Og det er at det ikke er like lett å regulere setet opp og ned/frem og tilbake i alle bilene så jeg får det som jeg vil ha det. Liker å se ratt, men trenger jo også å se dashboard, og det er ikke like enkelt i alle bilene syns jeg. Ellers syns jeg det både føles og ser veldig bra ut :)

 

Men altså, vet noen hva fremtiden vil bringe fra Simbin?

Og er det altså helt usannsynelig at feks Nurnburgring vil dukke opp til RACE pga kryptering?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...