Gå til innhold

Russ 2012 - Den store tråden


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til, årets russekull. Hadde en utrolig artig tid på Tryvann og Lillehammer i fjor. :)

 

Denne støttes! Tryvann og Lillehammer er et must, savner det så utrolig mye.

 

Men jeg merker det nå at når jeg nå har begynt livet som student så kunne jeg mer enn gjerne ha trengt alle de pengene jeg brukte i russetida. :p Men pyttpytt, jeg synes det var verdt hver eneste krone. Så bare kjør på!

Lenke til kommentar

Lykke til, årets russekull. Hadde en utrolig artig tid på Tryvann og Lillehammer i fjor. :)

 

Denne støttes! Tryvann og Lillehammer er et must, savner det så utrolig mye.

 

Men jeg merker det nå at når jeg nå har begynt livet som student så kunne jeg mer enn gjerne ha trengt alle de pengene jeg brukte i russetida. :p Men pyttpytt, jeg synes det var verdt hver eneste krone. Så bare kjør på!

 

 

Ja, går med en del penger. Hvor mye sånn ca. brukte du og hadde du van eller buss?

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at jeg brukte litt over 20 000, men nå var jeg på van da. Finnes folk som brukte mye mer enn meg, men det avhenger av hvor jålete buss man skal ha.

 

Nå veit ikke jeg helt hvordan det er å være med i en buss, men van var i hvert fall veldig gøy. Så ikke fortvil om du ikke har 200 000 kroner som du får fra pappa til å bruke i russetida. ;)

Lenke til kommentar

Sier bare kos dere så lenge det varer, russetida går ALT for fort :(

 

Lillehammer og Tryvann var helt sykt, spesielt Lillehammer (Skrillex = konge). Anbefales.

 

Og NB! Det lønner seg å kjøpe billetter til ROK sine treff tidlig, jeg kjøpte med en gang de ble lagt ut i fjor og jeg betalte 1450,- for alle dagers-pass, mens de som ventet lenge måtte betale over 1800,-

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Rager totalt på at de pusher på oss all dritten fra første skoledag.

Tror jeg skal på Tryvann, også kan det hende jeg bestiller billetter til Lillehammer også. Egentlig ingen artister jeg vil se noe sted. Var interessert i Kaizers og PGB i Kongeparken, men stress å reise tvers gjennom Norge (nesten), dessuten gidder jeg ikke betale enorme summer for å se artister jeg egentlig kan se når som helst ellers.

Lenke til kommentar

Jeg er også russ i år, og hadde egentlig regnet med å måtte tenke på dette før mars/april, men man må altså foreta bestillinger allerede i september?

 

Avhenger hvilken side man bestiller fra (Russedress vs. Russeservice) av hvilken skole man går på? Så vidt jeg forstår skal det leveres der, stemmer det? Og når det gjelder disse arrangementene (på Tryvann o.l.), må man bestille billetter dit også nå? Selges det så lenge det er plasser? Isåfall hvor lenge kan man regne med at det er?

Lenke til kommentar

Jeg er også russ i år, og hadde egentlig regnet med å måtte tenke på dette før mars/april, men man må altså foreta bestillinger allerede i september?

Akkurat det hadde jeg også tenkt til. Trodde ikke man måtte stresse med russeting før over nyttår..men den gang ei :p

 

Dette har noe med at russekort må godkjennes og produseres i god tid før russetiden, mener å huske av fristen for å redigere russekurt var ca. 12 november i fjor.

 

Avhenger hvilken side man bestiller fra (Russedress vs. Russeservice) av hvilken skole man går på?

Nei, det gjør det ikke. Man kan bestille fra den leverandøren man ønsker uavhengig av hvilken skole man går på.

 

Så vidt jeg forstår skal det leveres der, stemmer det?

Man kan velge (ihvertfall med Russedress, men er 99% sikker på at det er likt hos Russeservice) mellom å få pakken tilsendt til postkontor, eller tilsendt til skolen. Det er ca 100 kroner billigere å få pakken sendt til skolen. Det er medlemmer av russestyret på din skole som da har ansvaret for å dele ut pakkene videre. (Obs: Russekort sendes, uavhengig av leveringsmetode, til skolen uansett dersom man bruker Russedress).

 

Og når det gjelder disse arrangementene (på Tryvann o.l.), må man bestille billetter dit også nå? Selges det så lenge det er plasser? Isåfall hvor lenge kan man regne med at det er?

Ja, man må bestille billett til de store russetreffene (Tryvann/Lillehammer/Stavanger). Disse selges så lenge det er plasser, men vær obs på at billettprisene til ROK sine treff (Tryvann/Lillehammer/Hellerudsletta) øker jo lenger du venter med å kjøpe. Jeg kjøpte alle-dagerspass til Tryvann for ca 1400,-, og noen av vennene mine måtte betale 1850,- for den samme billetten fordi de ventet til våren...

 

For tiden får man kun kjøpe alle-dagerspass til Tryvann, men dersom det er plasser igjen over nyttår, så legges det også ut helgepass og dagspass.

 

Håper jeg var til hjelp, bare å spørre hvis det er noe mer du lurer på :) Hilsen en 2011-russ :p

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...