Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Spec_X.png

 

Størrelse: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm

Vekt: 130 gram med batteri

Skjerm: 4,7-tommers HD 720p berøringsskjerm (1280 x 720 oppløsning)

Fysiske mål: 4,7-tommers

 

Prosessorhastighet

1,5 GHz, Quad Core

 

 

Plattform

Android™ 4.0 med HTC Sense™4

 

 

Lagringsplass1

Total lagringsplass : 32 GB

RAM:1 GB

 

 

Nettverk2

HSPA/WCDMA:

Europa/Asia: 850/900/1900//2100 MHz

GSM/GPRS/EDGE:

850/900/1800/1900 MHz

 

Sensorer

Gyro-sensor

G-sensor

Digitalt kompass

Avstandssensor

Sensor for omgivelseslys

 

Tilkoblinger

3,5 mm stereoplugg

NFC3

Bluetooth med aptX® aktivert (Bluetooth® 4.0)

Wi-Fi®: IEEE 802.11 a/b/g/n

DLNA® for trådløs overføring av media fra telefonen til kompatibel TV eller datamaskin

micro-USB 2.0-utgang (5-pin) med MHL ( mobile high-definition video link) for USB- eller HDMI-tilkobling (egen kabel kreves for HDMI-tilkobling).

 

Kamera med ImageSense™

8 megapiksel kamera med autofokus, smart LED-blits og BSI-sensor (for bedre funksjonalitet i dårlige lysforhold)

F2.0 blenderåpning og 28 mm linse

1080p HD-videoinnspilling

1,3 megapiksler kamera foran (720p for videosamtaler)

Dedikert bildeprosessor

Ta et bilde samtidig som du spiller inn HD-video

Kontinuerlig fotograferingsmodus tar flere bilder

Autoblits beregner avstanden til objektet.

Videostabiliseringsfunksjon fjerner irriterende risting

Spill inn høykvalitetsfilm og spill av i sakte film

 

Lydforbedring

Beats Audio™

 

 

Multimedia

Lydformater som støttes:

Avspilling: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma (Windows Media Audio 9)

Innspilling: .amr

Støttede videoformater:

Avspilling: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv (Windows Media Video 9), .avi (MP4 ASP og MP3)

Innspilling: .mp4

 

Batteri

Kapasitet :1800 mAh

 

Engadget artikkel

Engadget Hands-on

 

 

Noen andre her som er interessert i denne? Har bestilt den fra Netcom og gleder meg som en unge!

Endret av Tskui
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer sterkt denne. Har så vidt dukket opp i nettbutikkene, og prisen ligger rett over kr 5.000,-.

 

Når det gjelder minnekort, så er det et minus for meg, men ikke avgjørende. Har i dag Desire med 8 gb minnekort, så er ikke akkurat bortskjemt med plass. 32 gb pluss 25 gb dropbox burde holde lenge til mitt bruk. Er og spent på batteriet.

 

Slutten av april har jeg hørt som release, men det tror jeg man skal ta med en klype salt.

Lenke til kommentar

Slutten av april har jeg hørt som release, men det tror jeg man skal ta med en klype salt.

 

Release 2. april ifølge amobil.

 

 

Digger både denne og One S, men jeg kommer nok aldri til å kjøpe meg en 4,7" telefon igjen. Altfor stort for hendene mine :p Liker også designet/byggekvaliteten på One S bedre. Svakere oppløsning på skjermen, men mindre skjerm, tross alt. Pluss at den har nye Snapdragon S4, som ifølge ytelsestester yter på samme nivå som Tegra 3, selv om den er dualcore. Venter imidlertid på tester av batteriet før jeg går til innkjøp :)

Lenke til kommentar

Det som er kjedelig med One S (spesielt) og X er mangel på minnekortstøtte. Integrert batteri er også litt nedtur, spesielt hvis det viser seg å være like dårlig som i Sensation.

 

Ikke alle som trenger mer enn 16 GB da, men ser selvsagt den for de som trenger det. Batteriet kan være et problem ja, men det gjenstår å se. Har troa på S, da den har SAMOLED :)

Lenke til kommentar

Merker selv at mitt minnekort på 16gb aldri blir fylt opp, så synes det og ikke ha minnekort er helt ok. Gjør også ting raksere, om man skulle hatt ett tregt minnekort.. Har heller aldri trengt å bytte batteri, så regner med at det skal gå bra! Så lenge den har rundt samme batteri tid som min Desire HD så sier jeg meg fornøyd, legger lista lavt, hehe!

Lenke til kommentar

Det som er kjedelig med One S (spesielt) og X er mangel på minnekortstøtte. Integrert batteri er også litt nedtur, spesielt hvis det viser seg å være like dårlig som i Sensation.

 

Ikke alle som trenger mer enn 16 GB da, men ser selvsagt den for de som trenger det. Batteriet kan være et problem ja, men det gjenstår å se. Har troa på S, da den har SAMOLED :)

Det er ikke bare plassen jeg tenker på, men også muligheten til å få ut dataene sine hvis telefonen skulle dø. I tillegg hadde det vært greit å kunne bruke minnekortet fra den gamle telefonen sin i den nye og få 32GB ekstra plass. :D. One X har vel bare 26 av de 32GB tilgjengelig, så hvor mye kan man bruke av de 16GB på One S?

Lenke til kommentar

Det som er kjedelig med One S (spesielt) og X er mangel på minnekortstøtte. Integrert batteri er også litt nedtur, spesielt hvis det viser seg å være like dårlig som i Sensation.

 

Ikke alle som trenger mer enn 16 GB da, men ser selvsagt den for de som trenger det. Batteriet kan være et problem ja, men det gjenstår å se. Har troa på S, da den har SAMOLED :)

Det er ikke bare plassen jeg tenker på, men også muligheten til å få ut dataene sine hvis telefonen skulle dø. I tillegg hadde det vært greit å kunne bruke minnekortet fra den gamle telefonen sin i den nye og få 32GB ekstra plass. :D. One X har vel bare 26 av de 32GB tilgjengelig, så hvor mye kan man bruke av de 16GB på One S?

 

Hehe, ikke lett å si hvor mye som blir igjen der. Uansett vet jeg at det holder for meg, da jeg har hatt 16gb internt på mine to siste telefoner. Har 12,8 "effektive" gb nå, og 4 ledig. Men jeg skjønner at det ikke er telefonen for plasskrevere ;) Og ser absolutt poenget ang hvis telefonen tar kvelden. Ellers er det et lite pluss med 25gb på dropbox da :p Selv om det selvsagt ikke kan sammenlignes med minnekortstøtte.

Lenke til kommentar

jeg ser virkelig fram til denne telefonen, men er usikker på om jeg skal gå for x eller s..

Er det noen som har erfaring med 4,7 tommer? Blir det for stort?

 

Jeg har HTC Titan nå på 4,7 tommer, og den er altfor stor for hendene mine. Jeg synes hvertfall det er stress å behandle den med en hånd. Ellers skal det sies at de fleste synes det funker greit, så vidt jeg vet. Vi kan vel konkludere med at jeg har små hender :) Så jeg synes det er kjedelig at 4,7 plutselig er den nye standarden og at alle toppmodeller absolutt skal komme med det. Derfor er jeg glad for at One S nesten er like bra specet som One X (ser vi bort fra minne og skjermoppløsning) :)

Lenke til kommentar

jeg ser virkelig fram til denne telefonen, men er usikker på om jeg skal gå for x eller s..

Er det noen som har erfaring med 4,7 tommer? Blir det for stort?

 

Jeg har HTC Titan nå på 4,7 tommer, og den er altfor stor for hendene mine. Jeg synes hvertfall det er stress å behandle den med en hånd. Ellers skal det sies at de fleste synes det funker greit, så vidt jeg vet. Vi kan vel konkludere med at jeg har små hender :) Så jeg synes det er kjedelig at 4,7 plutselig er den nye standarden og at alle toppmodeller absolutt skal komme med det. Derfor er jeg glad for at One S nesten er like bra specet som One X (ser vi bort fra minne og skjermoppløsning) :)

 

Takk for svar :) Jeg har ganske store hender, så jeg tror det blir X på meg :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...