Gå til innhold

Sniktitt: Fable III (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å gi Fable 2 ett fjerde forsøk nå. Klarer bare ikke å komme igjennom det og ender som regel opp med å gå lei lenge før jeg er halveis.

 

Har du prøvd 3 ganger før og kjørt deg lei, så skjer det samme igjen. Styr unna. Spillet er eit langt gjesp. Del 2 enno verre, og 3'ern vert neppe noko opptur. Eg styrer hvertfall lett unna. :)

Endret av Belzebob
Lenke til kommentar

Har du prøvd 3 ganger før og kjørt deg lei, så skjer det samme igjen. Styr unna. Spillet er eit langt gjesp. Del 2 enno verre, og 3'ern vert neppe noko opptur. Eg styrer hvertfall lett unna. :)

 

Du har kanskje rett. Jeg husker hvor mye skryt Fable 2 fikk, og hvor mye jeg gledet meg til å spille det og jeg ble kjempeskuffet. Jeg har virkelig prøvd å like det, spille det på forskjellige måter osv osv. Det har jo utrolig potensiale. Kanskje det er best å la det ligge, så sant ikke ekstrem kjedsomhet slår inn.

Lenke til kommentar

Jeg likte Fable 2 veldig godt, men det hadde en del små og store problemer. For eksempel gikk det ikke an å dø, og det som liksom skulle være aberet med å ete jord var noen arr - som jeg aldri så noe til. Dessuten var det nesten irriterende mye forandring på karakteren din etter hva slags ferdigheter du brukte, og det var heller ingen grenser for hvor mye du kunne oppnå - med andre ord endte du opp med en fyr som lyste blått til slutt uansett. Dessuten var interaksjonen med NPC'er veldig tynn, og nesten pinlig og platt.

 

Disse elementene er det jeg er mest spent på hvordan er i denne oppfølgeren, jeg må si jeg gleder meg til å spille det!

 

En liten kommentar til artikkelen: Spillet kommer på PC, om enn noe senere.Burde det ikke stå PC og Xbox 360 i info-feltet?

Lenke til kommentar

Får prøve å like Fable 2 en gang til før jeg gir meg selv en mening om Fable 3. Noe av det verste med Fable 2 var menysystemet; ikke det at det var tekst eller uoversiktelig, men at det gikk så latterlig tregt å bla rundt i det. Hvis en skulle bruke flere "potions" for å få XP måtte en belage seg på å bruke lang tid.

 

Er det forøvrig sagt noe om Fable 3 kommer til å bli lagt ut i episoder, lik Fable 2? Hvis det blir tilfelle, og at den første atter en gang er gratis, så vil jeg absolutt gi det en sjanse.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jeg opplevde egentlig ikke menysystemet som spesielt tregt, men jeg tror jeg rett og slett sjeldent åpnet det, foruten verdenskartet for å farte fra ett sted til et annet eller lefle med noen nye våpen.

 

Fable 2 kom i episoder en del senere enn selve spillet kom ut, men man skal vel ikke se bort i fra at de ønsker å gjøre det på samme måten igjen. Usikker på hvor stor interesse det var for denne løsningen forrige gang, og det har vel en del å si.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...