Gå til innhold

[PC] Destiny 2 - uBestemt clan


Anbefalte innlegg

Vi i uBestemt leter alltid etter flere folk til Destiny 2 klanen vår.

 

Leter du etter noen å spille med, om det er levle, raide, eller hoppe rundt på Traveler?

Da er det bare å lese litt om oss og se om dette passer deg!

 

Litt info om oss:

  • Vi er 55+ aktive norske medlemmer for øyeblikket(per 23.11.17)
  • Vi er Rank 6
  • Har clear'a Leviathan(Raid)
  • Vi har foreløpig 3 Raidlag, og setter opp fler ved behov.
  • De fleste av oss er 20+ gamle  :)
  • Vi har egen Discord server, så du bruke discord.
  • Klanen er for øyeblikket "reviewed", så man må søke. Legg inn en søknad så svarer jeg på message :D Vennligst skriv en melding om Alder, Destiny 2 mål.
  • Linken til klanen er: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2106208

Høres fint ut? Sleng inn en join request, bli med på morroa og ta på deg Clan Banneren hos Hawthorne og dra nytte av Perks'a mens du har det gøy med resten av oss :rofl:

 
Endret av Crepnut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da har vi "purga" klanen for inaktive medlemmer, så nå er det kun igjen 54 aktive norske spillere.

Hvis du leter etter en klan som har aktive spillere og raide 2 ganger, spiller pvp m.m 

Er det bare å ta kontakt og gi litt info: Alder, destiny 2 mål!

 

Discord 2 er et must!

Eh. Litt harde med purge-knappen eller? Hvorfor er jeg klassifisert som "inaktiv"? Spiller hver dag og har 3 forskjellige klasser rundt 295-300 uten å ha raidet... Spiller riktignok ikke PvP men jeg anser meg selv som en rimelig aktiv spiller...

Lenke til kommentar

 

Da har vi "purga" klanen for inaktive medlemmer, så nå er det kun igjen 54 aktive norske spillere.

Hvis du leter etter en klan som har aktive spillere og raide 2 ganger, spiller pvp m.m 

Er det bare å ta kontakt og gi litt info: Alder, destiny 2 mål!

 

Discord 2 er et must!

Eh. Litt harde med purge-knappen eller? Hvorfor er jeg klassifisert som "inaktiv"? Spiller hver dag og har 3 forskjellige klasser rundt 295-300 uten å ha raidet... Spiller riktignok ikke PvP men jeg anser meg selv som en rimelig aktiv spiller...

 

Det ble postet 2 ganger med 2 dagers mellomrom i Klanchatten og lagt ved discord link og sagt at alle som ikke var på Discord med samme nick som in-game ville bli fjernet fra både klan og discord.

Det ble også skrevet hver dag i 4 dager at vi ville gjøre en purge for å ha muligheten til å ta inn aktive medlemmer.

 

Jeg har aldri fjernet noen ved nick Rookie_NO fra Discord, så det kan mye muligens være derfor, Vi hadde 100/100 medlemmer og mange inaktive og ikke veldig lett å se hvilke som er aktive til enhver tid.

Jeg sa også både i clanchat og discord at hvis noen ble fjernet ved en feiltagelse pga dette var det bare å ta kontakt med meg så skulle jeg fikse det.

 

Jeg beklager at du ble fjernet, men send meg en melding og jeg legger deg til igjen. Isåfall husk å komme på discord :D

Endret av Crepnut
Lenke til kommentar

Hei, jeg er 27år og spiller litt destiny2, blir mye solo play ettersom kjendte ikke alltid er med på ting, hadde vore kult med en clan der fler var med på litt pvp eller pve content:)

 

er 314 power level - og med på det meste:)

 

Sendte registrering på battlenet.

 

ps: jobber offshore så jeg er 4uker on/off:)

 

mvh 

Urang

Lenke til kommentar

Heisan!

Litt om oss.

Vi er opprinnelig en vennegjeng som har startet en liten klan for oss selv, hvor vi tenkte å ha det kult med raids pvp etc. Men noen av oss gikk lei, noen følte ikke helt for å kjøpe expansion. Så nå sitter vi igjen med 3 stykker så langt. Mulig det kommer med flere når interessen kommer tilbake :)

vi er i født i 90/91 (26/27år). Har et relativt kasuellt forhold til spilling men liker å være sossiale med gaming som formål da ikke alle bor i samme by og etc. De siste ulene som har gått har vi klart å spille sammen minst to dager i uken i form av milestones pvp og pve for å få mer i-lvl.

 

Vi forsøker vel å kunne kjøre minst et raid i uka, men tid som passer for alle er vanskelig å finne alltid, da vi har travle hverdager. Men vi er alle veldig gira og følger med i form av youtube og bungie si e sider. Samt har vi en egen discord hvor vi kommuniserer og deler info med hverandre.

Thats what friends are for right?

 

Har de siste dagene støtt på flere norske som er på utkikk etter norsk aktiv klan, så det vil nok gjøre at vi ender vel rundt en 6-7 stykker kanskje som er gira på å bli mer dere på nye eventyr! Hehe.... disse har fått invite til vår klan slik at vi kan holde kontakt med de. Ingen av oss er under 25 år som jeg husker nå i farten!

 

Vi er åpne for å snakke på andres discord for å følge med på clan-aktivitet men ser vel for oss å kunne ha mulighet for å spille mye sammen, samt få med noen ekstra folk med slik at vi kan ha «step-ins» når det skal kjøres raids eller hva det måtte være regner med at dette er en godt etablert klan med folk som synes det er kult å spille så dette er nok ingen problem!

 

Hvis det er til interesse å ha oss med på laget så kontakt meg gjerne. Vil være tilgjengelig via blizzapp.

 

Moerty#2647

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi i uBestemt leter alltid etter flere folk til Destiny 2 klanen vår.

 

Leter du etter noen å spille med, om det er levle, raide, eller hoppe rundt på Traveler?

Da er det bare å lese litt om oss og se om dette passer deg!

 

Litt info om oss:

  • Vi er 55+ aktive norske medlemmer for øyeblikket(per 23.11.17)
  • Vi er Rank 6
  • Har clear'a Leviathan(Raid)
  • Vi har foreløpig 3 Raidlag, og setter opp fler ved behov.
  • De fleste av oss er 20+ gamle  :)
  • Vi har egen Discord server, så du bruke discord.
  • Klanen er for øyeblikket "reviewed", så man må søke. Legg inn en søknad så svarer jeg på message :D Vennligst skriv en melding om Alder, Destiny 2 mål.
  • Linken til klanen er: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2106208

Høres fint ut? Sleng inn en join request, bli med på morroa og ta på deg Clan Banneren hos Hawthorne og dra nytte av Perks'a mens du har det gøy med resten av oss :rofl:

Jeg er 35år gammel fra fredrikstad med lvl 25 warlock som ønsker å joine clanen. Heter crazybtk på destiny

Lenke til kommentar

Vi i uBestemt leter alltid etter flere folk til Destiny 2 klanen vår.

 

Leter du etter noen å spille med, om det er levle, raide, eller hoppe rundt på Traveler?

Da er det bare å lese litt om oss og se om dette passer deg!

 

Litt info om oss:

  • Vi er 55+ aktive norske medlemmer for øyeblikket(per 23.11.17)
  • Vi er Rank 6
  • Har clear'a Leviathan(Raid)
  • Vi har foreløpig 3 Raidlag, og setter opp fler ved behov.
  • De fleste av oss er 20+ gamle  :)
  • Vi har egen Discord server, så du bruke discord.
  • Klanen er for øyeblikket "reviewed", så man må søke. Legg inn en søknad så svarer jeg på message :D Vennligst skriv en melding om Alder, Destiny 2 mål.
  • Linken til klanen er: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2106208

Høres fint ut? Sleng inn en join request, bli med på morroa og ta på deg Clan Banneren hos Hawthorne og dra nytte av Perks'a mens du har det gøy med resten av oss :rofl:

Hei!

Vi er 3 kompiser på 24, 26 og 36 som spiller mye Destiny 2 sammen. Clanen vi er med i nå har blitt mer og mer inaktiv, så vi søker en ny aktiv klan å være med i. Målet vårt med Destiny 2 er først og fremst å ha det moro, men vi tar spillingen seriøst og ønsker å være med i ukentlige raids og crusible matcher. Vi heter Slackalock#2498, Daweed#22945 og Angeloi#2775 på Battlenet.

 

Vi krysser fingra for å få bli med :)

Lenke til kommentar

Vi i uBestemt leter alltid etter flere folk til Destiny 2 klanen vår.

 

Leter du etter noen å spille med, om det er levle, raide, eller hoppe rundt på Traveler?

Da er det bare å lese litt om oss og se om dette passer deg!

 

Litt info om oss:

  • Vi er 55+ aktive norske medlemmer for øyeblikket(per 23.11.17)
  • Vi er Rank 6
  • Har clear'a Leviathan(Raid)
  • Vi har foreløpig 3 Raidlag, og setter opp fler ved behov.
  • De fleste av oss er 20+ gamle  :)
  • Vi har egen Discord server, så du bruke discord.
  • Klanen er for øyeblikket "reviewed", så man må søke. Legg inn en søknad så svarer jeg på message :D Vennligst skriv en melding om Alder, Destiny 2 mål.
  • Linken til klanen er: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2106208

Høres fint ut? Sleng inn en join request, bli med på morroa og ta på deg Clan Banneren hos Hawthorne og dra nytte av Perks'a mens du har det gøy med resten av oss :rofl:

Hei vil joine Norsk klan er 36 år fra Vestfold, har en karakterer på 278 i Power.

Spiller kun på Pc, Lunaclaw#21552

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...