Gå til innhold

Bærbar med 1060/1070


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke noe annet enn at Multicom har tilsvarende specs til en god del lavere pris. Det du får her som Multicom ikke har, er noe større batteri (95Wh vs 60Wh) og HP support.

Byggekvalitet vil nok HP ligge noe over, men ikke mye.

Skjerm/tastatur er nok tilnærmet identisk.

HP veier mer enn Multicom.

 

Hvis du vil legge inn litt ekstra for HP support og bedre batteritid er den nok et godt kjøp. 

Lenke til kommentar

Ikke noe annet enn at Multicom har tilsvarende specs til en god del lavere pris. Det du får her som Multicom ikke har, er noe større batteri (95Wh vs 60Wh) og HP support.

 

 

Byggekvalitet vil nok HP ligge noe over, men ikke mye.

Skjerm/tastatur er nok tilnærmet identisk.

HP veier mer enn Multicom.

 

Hvis du vil legge inn litt ekstra for HP support og bedre batteritid er den nok et godt kjøp. 

 

Da jeg linket til den så var den 2000 kr på tilbud, men jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe en multicom-pc.

 

Men er usikker på om jeg skal gå for 15" eller 17" ... Valgets kvaler!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg mottok min g752vs (gtx1070 og 120hz skjerm) fra expert på søndag og er i grunn fornøyd. Det er noe blødning evt. for stram ramme ved venstre nedre kant av skjermen, men det er vel alt jeg har merket. Prisen var det heller ikke noe å si på. 13060 pga rabattkoder, windowskampanje og kompensasjon for forsinkelse :)

Lenke til kommentar

Jeg mottok min g752vs (gtx1070 og 120hz skjerm) fra expert på søndag og er i grunn fornøyd. Det er noe blødning evt. for stram ramme ved venstre nedre kant av skjermen, men det er vel alt jeg har merket. Prisen var det heller ikke noe å si på. 13060 pga rabattkoder, windowskampanje og kompensasjon for forsinkelse :)

Det var et ekstremt bra kjøp :)
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg mottok min g752vs (gtx1070 og 120hz skjerm) fra expert på søndag og er i grunn fornøyd. Det er noe blødning evt. for stram ramme ved venstre nedre kant av skjermen, men det er vel alt jeg har merket. Prisen var det heller ikke noe å si på. 13060 pga rabattkoder, windowskampanje og kompensasjon for forsinkelse :)

Over 10.000kr i rabatt? Utdyp gjerne hvordan du fikk til det ?

 

Enig med cowboystrekk, ekstremt bra kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...