Gå til innhold

Lurer du på navnet til en TV-Serie? Spør her da vel!


Anbefalte innlegg

Serie som gikk på tv2 da jeg kom hjem fra barneskolen før i tiden (kansje rundt 2006-2009) handler om en storebror som tar vare på resten av søskenene sinde, mener det var 2jenter , en gutt og storebroren, . En av søstrene er ganske pene. Serien hadde et ganske landt navn, noe på denne lengden "secont two spares"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en serie jeg ikke husker navnet på, så trenger litt hjelp:

 

-Gikk på siste halvdel av 90-tallet

-Tror det var et gameshow for unger/ungdommer

-Kvinnelig programleder, Marianne Furevold kanskje?

-Innringere som deltok

-Vant snop, og det var veldig viktig å ikke dele med noen! Dette jeg husker best :p

-Lurer på om det gikk på TV2

-Tror kanskje det var et slags spill, innringeren skulle styre en figur på en måte, som het "Hugo"...

-Norsk show

 

Vet nå at det er denne franchise.

 

Men hvis noen vet når det gikk i Norge, hvem som var programleder eller har en video av showet, så blir jeg fornøyd :-)

 

virre virre vapp?

Lenke til kommentar

Du mener jungeldyret Hugo? Nei.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PsveRaGwRIQ

 

Vet spillfiguren ser slik ut:

 

hugo.preview.jpg

 

Folk ringte inn og styrte denne karen med tastene på telefonene.

 

Så vet sånn ca. hva tv-serie det er, og tror den heter "Hugo". Skulle gjerne hatt en video, men enn så lenge finner jeg ikke det.

 

Edit: Hugo Hule? Det kan godt være ja. Det klinger bra.

 

Etter litt research tror jeg Jill Bottolfsen var programleder.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Jeg trenger desperat navnet på en serie jeg pleide å se på TV da jeg var liten.

Husker ikke akkurat årstall, men tror det var i begynnelsen av 2000-tallet det ble sendt, på kveldstid.

 

Enten var det tv3/Tv Norge eller Viasat som sendte denne serien.

 

Det var ikke med ekte skuespillere; det var show slik som simpsons er; altså det var animert show.

Var nok egentlig for voksne.

 

Det handlet om et borettslag i USA.

Det var mange ulike typer familier som bodde i en boligblokk, og serien gikk da ut på hvordan hverdagen var og hvilke problemer de møtte.

 

Husker spesielt godt at det var en god del afroamerikanske figurer i serien.

 

I en episode hadde man fått installert et "snakkende" toalett i bygningen. Det endte dårlig.

 

Jeg husker spesielt en av figuerne; det var en fattig uteligger som bodde i et hus av pappesker utenfor blokken det dreier seg om.

 

 

 

Håper noen husker denne serien og kan hjelpe meg med navnet!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg leter etter en tv-serie jeg så på da jeg var mindre, og hvis jeg husker riktig gikk den på Disney Channel... I hvertfall så er dette en tegneserie hvor alle figurene er Troll, bortsett fra en nisse... Trooor serien het noe med "Troll", men er virkelig ikke sikker.. OG introsangen var hovedtrollet som spilte på en fløyte.

 

 

Noen som vet hvilken serie jeg mener? :D

Setter pris på alle svar, takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Åja. Most Shocking kanskje da?:)

 

Er ikke det med han teite politimannen ? Nei det var noe sånn nedtelling som alltid gikk natta/kvelden sammen med cops og alt det andre tullet ( forsåvidt tull det her og) men ja det var sånn "overdrivi" komentator og det var alt fra 20 værste ulykker i sport til bilkræsj og noen ganger 20 beste prestasjoner med ett eller annet .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...