Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mann som skriver om meg/datingen overalt


Anbefalte innlegg

Jeg dater en mann som jeg er ufattelig glad i og har det veldig bra med, men har begynt å irritere meg litt over én ting - og jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til han uten å forærme han. 

 

Han skriver om meg og datingen vår overalt på nett... Jeg vet han er glad i meg og alt det der, men det blir så mye; å hele tiden se navnet mitt poppe opp så alle kan se. "Er så glad i henne dere aner ikke" "er så forelska" "jeg har møtt en så flott dame" og flere mer personlige ting. Først var det søtt, men nå er det noe hele tiden... Jeg tror folk vet med 100 % sikkerhet at han liker meg godt nå. Folk er faktisk begynt å bli lei av å høre om det... Men han fortsetter bare.

 

Jeg setter pris på at han liker meg, men hvordan kan jeg si til han at jeg vil være litt mer "privat" - at ikke alt trenger å ende opp på nett? 

Endret av blomkåla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si hva som er best, vi er jo alle forskjellige. Selv er jeg rimelig privat av meg spesielt når det kommer til forhold. Tror heller ikke jeg hadde likt om alt man gjør skal offentliggjøres. Jeg synes du og karen bør sette dere ned og snakke sammen om det, og eventuelt finne ut av hva som er greit og hva som ikke er greit. Det er mulig han liker å offentliggjøre slike ting. Men dere må finne en felles grense. Kan jo sånn for halvveis fleip sin skyld illustrere med at han sikkert ikke hadde synes det hadde vært greit om du la ut om hans hygienevaner eller toalettvaner offentlig, med en "men jeg elsker han jo så fryktelig uansett" til slutt. Da viser du til at han også har en grense, slik som du har. Utfordringen er at dere må sette en felles grense, og det får dere ikke til uten dialog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skaff deg en blog, prat om mannen din sine uvaner og hvor mye det irriterer deg at han skriver om deg på nettet, bruk hans fulle navn (og bostedaddressen deres), post bloggen på høneguiden.no og bed dem om å sende ham kort for å be ham om å slutte, og sett den som hjemmeside i browseren hans.

Lenke til kommentar

 

"hei, jeg er ikke helt komfortabel med at relasjonen vår eksponeres i så stor grad på nett og sosiale medier, jeg liker deg kjempegodt men er det greit om vi demper eksponeringen fremover? jeg synes et forhold skal være privat".

 

Anonymous poster hash: 2941b...615

Skjønner ikke hvorfor du ville være anonym for å skrive det der. Godt svar spør du meg! +1

Lenke til kommentar

Ja, får bare si det rett fram og være ærlig. Han poster ikke private ting, men likevel privat nok for min del - ønsker ikke at forholdet vårt skal deles i alle verdens kanter. Hvis det ikke skulle fungere mellom oss (man vet jo aldri, vi har bare kjent hverandre under en måned), så ligger så mye på nett og det kommer til å bli så rart.

 

Blir han fornærmet så får det være, jeg liker ikke å bli delt på nett sånn. Selv om han bare har gode tanker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...