Gå til innhold

Bannetråden v3,1 - [Beta utgave]


Anbefalte innlegg

Denne leke er i samme gate som Bannetråden v3. Men her tenkte jeg at vi kan prøve å banne h*n som er uner deg i steden for.

 

Det er en grunn til at jeg kalte denne for Beta Utgave. Er at jeg ønsker meg en v4 utgave av Bannetråden en gang i tiden. Er ikke sikker om hvordan denne leken vil fungere. Skal vi skjekke om denne leken vil fungere?

 

I tillegg er det lov å komentere om Bannetråden v4 om hva den bør ha som v3 ikke har. :yes: Jeg vil også endre tittelen og få flyttet den til en plass den hører hjemme, vis det blir mye snakk om v4.

 

 

Jeg gir meg selv æren for å starte:

Jeg banner h*n under meg for å ha en konsonant i navnet sitt.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne leke er i samme gate som Bannetråden v3. Men her tenkte jeg at vi kan prøve å banne h*n som er uner deg i steden for.

 

Det er en grunn til at jeg kalte denne for Beta Utgave. Er at jeg ønsker meg en v4 utgave av Bannetråden en gang i tiden. Er ikke sikker om hvordan denne leken vil fungere. Skal vi skjekke om denne leken vil fungere?

 

I tillegg er det lov å komentere om Bannetråden v4 om hva den bør ha som v3 ikke har. :yes: Jeg vil også endre tittelen og få flyttet den til en plass den hører hjemme, vis det blir mye snakk om v4.

 

 

Jeg gir meg selv æren for å starte:

Jeg banner h*n under meg for å ha en konsonant i navnet sitt.

Bannetråden v4-navnet skal egentlig settes av til en ny versjon av Bannetråden (tidl. Ban brukeren over deg) hvis Bannetråden v3 skulle bli stengt.

 

Banner den under meg for å ikke poste nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...