Gå til innhold

Gabe Newell advarer mot Apple (Mac)


Anbefalte innlegg

Hva fanken gjør det om det er Valve, Microsoft, en bonde i Verdal eller en japansk student i Korea som bestemmer det?

 

Vel, det er jo helt sentralt for det som står i artikkelen, og det som diskuteres i tråden. Det virker som du helst vil diskutere noe helt annet, og jeg tror det er mange som sliter med å forstå hvorfor du ikke gjør det et annet sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg som så enden på den diskusjonen med de siste innleggene, men er har den jammen meg begynt på nytt :!: .

 

Først:

Flere kan nok være enig i at å ikke merke et spill skikkelig (som man kjøper i butikken) med at man trenger Steam klienten for å spille det er på kanten (jeg har ikke sjekket så vet ikke evnt hvor dårlig dette er merket). Man kan være enige i at dette er surt.

 

Men:

Men dette har selvsagt ikke noe med Monopol i markdet å gjøre da det er et åpent marked for dette, både for andre Netbutikker å gjøre det samme OG får spillprodusenter og velge salgskanal\sikkerhetmetode. For å forstå Monopol bedre tenk VinMonopolet Norge.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Det er nok veldig mange (meg selv inkludert) som blir litt oppgitt av måtte registrere seg på Steam eller Battle.net for å spille et spill man ikke engang hadde tenkt å ta online, men det er ikke det denne tråden, eller artikkelen den baserer seg på, handler. Det to helt separate problemstillinger.

Endret av Okapi
Lenke til kommentar

Det er nok veldig mange (meg selv inkludert) som blir litt oppgitt av måtte registrere seg på Steam eller Battle.net for å spille et spill man ikke engang hadde tenkt å ta online, men det er ikke det denne tråden, eller artikkelen den baserer seg på, handler. Det to helt separate problemstillinger.

 

Som er nettop det jeg skriver, mulig du bare skulle bekrefte...

Lenke til kommentar

Det er nok veldig mange (meg selv inkludert) som blir litt oppgitt av måtte registrere seg på Steam eller Battle.net for å spille et spill man ikke engang hadde tenkt å ta online, men det er ikke det denne tråden, eller artikkelen den baserer seg på, handler. Det to helt separate problemstillinger.

 

Som er nettop det jeg skriver, mulig du bare skulle bekrefte...

 

problemstilling eller ikke , debatten er viktig uansett. Det er viktig å opplyse folk hvor mye STEAM betyr for pc-spill. Mer enn det folk aner,,,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...