Gå til innhold

Anbefalinger av hdd og SSD


Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Bra guide men du bør ikke ha med at Maxtor er bråkete! Dette stemmer overhodet ikke. Maxtor er mye mer stillegående enn Seagate etter min mening. Jeg snakker da om nye S-ata disker og snakker ut i fra erfaring! Dumt å ha dette med i en guide som folk sikkert stoler på..

Lenke til kommentar
Bra guide men du bør ikke ha med at Maxtor er bråkete! Dette stemmer overhodet ikke. Maxtor er mye mer stillegående enn Seagate etter min mening. Jeg snakker da om nye S-ata disker og snakker ut i fra erfaring! Dumt å ha dette med i en guide som folk sikkert stoler på..

Takki, takk....

 

Hvis du leser litt mer så har jeg skrevet at det er min erfaring, men hvis det er et større antall brukere her på hw som sender meg PM på at maxtor dikene er gode skal jeg med en gang fjerne dette..

jeg har også tatt med at det er flere erfaringer om dette merket... kan godt legge til noen erfaringer fra prisguiden... men maxtor bråket mest av de diskene hw testen for en stund tilbake..

 

  er ikke IDE et varemerke av Western og et selskap til, som omhandler bare PATA disker?

 

vel dette er jeg ikke sikker på, kan du venligst henvise til kilden du har hørt dette av?

Endret av Omy
Lenke til kommentar

har 2 stk western digital , 120 og 160 gb. ene er vell 4 år gammel og den andre er kanskje ett og et halvt år gammel, byttet så ut så og si alt av vifter o.l. i maskina og det viker som susinga fra disse diskene overdøver det meste!

Merk at samsung lager de mest stillgående diskene, selv om de yter betydelig dårligere. Jeg har såfall blitt veldig glad i min seagate barracuda 200gb

 

Edit: segate disken ligger på 25-30 grader med en 1000 rpm 120mm vifte på.

 

Edit 2: har nå skrudd litt på maskinene mine og fant ut at kombinasjonen av en støyete chipset vifte og en dårlig festet wd 120gb lagde støyen, når jeg stoppa chipset vifta og festet disken skikklig ble det stilt.

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Vel nå har jeg fikset og ordnet de siste dagene og håper det ble bra...

 

Kan vel ikke gjøre så mye annet en og skryte av simens sine disker, de lages ikke lenger etter det jeg vet.

 

Har en gammel ata/66 disk til OS i en 800 Mhz i 5-6 år nå og denne lever enda ibeste velgående..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...