Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Gjest Danielle

Siden de første spørsmålene gikk vekk i kverulering, har jeg et spørsmål til:

 

Heterofile og homofile beholder i mange tilfeller forholdet livet ut. Slik mine foreldres forhold har forløpt seg, fant de hverandre da de var unge, og er visstnok like forelsket i dag.

 

I et tenkt eksempel: Hvis du hadde forelsket deg i ei ung jente, og utviklet et forhold med henne, ville du mistet interessen da hun vokste opp?

 

I det foregående resonnementet mitt beholdt de involverte følelsen, til tross for at partneren ble eldre.

 

Jeg har ikke fordommer, og synes det er bra du "kommer ut av skapet".

 

Håper du fant igjen svaret på ditt første spørsmål lenger opp:)

 

Hvis jeg hadde hatt et forhold med en ung jente, og hun utviklet, vokste opp osv...så ville jeg nok fortsatt hatt følelser for henne, selv om den seksuelle tiltrekningen ville forsvinne.

 

Det har i noen tilfeller hendt at jeg har forelsket meg i modne jenter, uten å bli tiltrukket de. Drømmen er at jeg skal kunne ha et forhold med en moden jente, og at hun kan finne alternativer for å kunne ha et sex-liv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Danielle

Hehe 33 stk som følger med på tråden ATM ;) Aldri sett så mange før! Klikka meg inn på P1, men kan ikke spole så det tar tydeligvis litt tid før jeg kan høre på intervjuet.

 

Uten at jeg skal tre over noen grense for hvor personlige spørsmålene kan bli (du er uansett anonym):

 

- Har du noen erfaringer med jevnaldrene? Hvordan var din opplevelse?

 

- Har du prøvd hypnose for å få frem det du har fortrengt?

 

- Er det generelt sett et skille mellom å bli tiltrukket av gutter og jenter? Finnes det mao heteropedofile og homopedofile?

 

Innslaget i programmet er nøyaktig i midten, hvis det hjelper:)

 

Det går fint med personlige spørsmål!

- Jeg har erfaring med jevnaldrene, men ikke så mye. Opplevelsene har vært svært opp og ned, og jeg har nok etterhvert skjønt litt grunnen til det.

 

- Det har jeg ikke prøvd, er litt skeptisk til hypnose, og hva det man "ser" egentlig er. Fantasi eller virkelige minner? Vet ikke!

 

- Ja, pedofili er kun en variant av det å være tiltrukket jevnaldrene. Altså har du pedofile som tenner på motsatt kjønn, samme kjønn, eller begge kjønn. For min del er det motsatt kjønn, altså jenter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Si ifra når du går lei ;)

 

- Tror du det er flere pedofile i den katolske kirken? Eventuelt hvorfor?

 

- Har du snakket med psykolog? Hva ble i så fall utfallet av dette?

 

- Hvordan er dine tanker rundt dette med å få barn selv? Hva om du får en datter?

Endret av FlinkeFreddy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

- Hvordan er dine tanker rundt dette med å få barn selv? Hva om du får en datter?

Nå er ikke jeg trådstarter, men dette spørsmålet synes jeg likevel jeg kan belyse litt. Blir du lett forelsket i din søster f.eks.? Som regel så får man ikke slike følelser for nær familie
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Si ifra når du går lei ;)

 

- Tror du det er flere pedofile i den katolske kirken? Eventuelt hvorfor?

 

- Har du snakket med psykolog? Hva ble i så fall utfallet av dette?

 

- Hvordan er dine tanker rundt dette med å få barn selv? Hva om du får en datter?

 

dette var en interessant tråd..

 

pedofili er noe som lett blir hyssja ned og stua bort i vårt samfunn...

hva folk tenner på har jeg ingen problemer med akkurat som at jeg bryr meg lite på hva folk tror på når det kommer til livssyn. men altså stor + for deg og at du tar dette initiativet, interessant å få høre om dette fra noen andre enn overgripere liksom.

 

og de spørsmålene FlinkeFreddy spurte var veldig gode så henger meg på denne tråden...

 

og igjen bra tiltak!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes det er trist det er så vanskelig for deg å kunne stifte familie. Legningen din gjør deg ikke noe mer kriminell enn andre i samfunnet, hadde du der i mot handlet på dine fantasier kunne du ha druknet med Titanic for min del!

 

Klarer du å tenne på jevnaldrende? Du snakker om at ditt største ønsker er familie og barn. Hvordan ser du for deg at et forhold vil fungere seksuelt med en "moden" jente?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Jeg synes det er trist det er så vanskelig for deg å kunne stifte familie. Legningen din gjør deg ikke noe mer kriminell enn andre i samfunnet, hadde du der i mot handlet på dine fantasier kunne du ha druknet med Titanic for min del!

 

Klarer du å tenne på jevnaldrende? Du snakker om at ditt største ønsker er familie og barn. Hvordan ser du for deg at et forhold vil fungere seksuelt med en "moden" jente?

 

Ja, dette med familie i fremtiden er det som bekymrer meg mest, og er den mest vanskelige siden ved å være pedofil. Skulle ønske alle kunne se på det slik som du! Da haddet det kanskje ikke vært så vanskelig.

 

Jeg tenner ikke på jevnlandrende, så i et forhold med en moden jente, må vi antakeligvis ha sex kun for å lage barn, og at hun evt. kunne ha en sexpartner ved siden av. Vil helst ikke ta fra en jente sitt seksualliv, bare for at jeg ikke kan. Evt. at vi kunne funnet løsninger med å f.eks. ha ulike leker og rolespill i seksualiteten vår som gjorde det mulig. Men igjen, så blir det på mine premisser, og det synes jeg er litt urettferdig overfor henne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Hva tenker du om at de vil være for små for å kunne gjenomføre et samleie?

 

Tenekr du fysisk for små nå? Jeg kan ikke så mye om jenter fysiske utvikling, men jeg kan vel tenke meg at de opp til en viss alder kan bli påført store indre fysiske skader av samleie. Og det er jo ganske forferdelig da at noen dessverre opplever det!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Jeg tenner ikke på jevnlandrende, så i et forhold med en moden jente, må vi antakeligvis ha sex kun for å lage barn, og at hun evt. kunne ha en sexpartner ved siden av. Vil helst ikke ta fra en jente sitt seksualliv, bare for at jeg ikke kan. Evt. at vi kunne funnet løsninger med å f.eks. ha ulike leker og rolespill i seksualiteten vår som gjorde det mulig. Men igjen, så blir det på mine premisser, og det synes jeg er litt urettferdig overfor henne.

Dette viser stor selvinnsikt og et veldig godt utgangspunkt for gjensidig respekt. Og det skal du ha applaus for :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...