Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Sent svar, men her kommer det uansett. Jeg møtte på en bug da jeg skulle teste spillet(svart skjerm), så jeg mistet lysten til å teste spillet da det kom ut.

Endte du opp med å kjøpe det?

 

Klarte aldri starte spillet, lasta den ned flere ganger til ingen nytte. Hadde det samme bugget som du

Men det ser jo helt greit ut på diverse videoer der ute når det vil starte opp :p

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det ble postet i en av Xbox One trådene, men det kommer ikke til å være noe som heter XBLA på Xbox One. Microsoft har bestemt seg for å plassere alle nedlastbare spill i èn kategori.

 

XBLA-spill kan ikke lenger kalles "arkade-spill" dersom en ser på spill som State of Decay og Minecraft, så sånn sett har jeg ikke noe imot endringen. I tillegg sikrer navneendringen at XBLA får en nostalgisk faktor (iallefall for meg), og at Xbox One ikke vil kunne dra XBLA-navnet ned i gjørma.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må si at dere burde virkelig sjekke ut State of Decay :) morsomt spill.

Will do! ...så snart jeg finner ut hva jeg kan slette for å få plass til spillet på harddisken.

 

Spiller for øvrig Motorcross Madness nå. Det kommer svakere ut enn Hydro Thunder Hurricane og Joy Ride Turbo, men jeg koser meg likevel. Jeg tror at det kunne ha blitt et mye bedre spill dersom de hadde arbeidet mer med kjøretøyfysikken.

Lenke til kommentar

Virker som om State of Decay har gjort det bra salgsmessig. Vi får håpe at det blir like flittig oppdatert som Minecraft: 360 Edition, for jeg kunne gjerne tenkt meg å ha co-op støtte i SoD.

 

Nest raskest selgende xbla spill etter minecraft vat det vel. Over 200 tusen på 2 dager.

Lenke til kommentar

Aner ikke hvilken plattform det kommer til, men siden det var ute på X360 først tar jeg det her. Fez 2 er annonsert.

 

http://www.eurogamer...announces-fez-2

Vet ikke helt om det kommer til 360 mtp krangelen mellom Phil Fish og MS angående patchen til Fez.

 

Uansett stilig at det kommer en oppfølger, selv om jeg skulle ønske at han hadde lagd noe helt nytt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå som det har blitt så enkelt å bytte region har jeg forresten fått sjansen til å teste en del Indie Games(XBLIG).

Noen spørsmål til deg og resten av Xbox-folket: Hvordan gjør man det? Bytter man land eller kontinent? Hvor ofte kan man bytte? Hvilke ulemper er knyttet til det å bytte til et engelskspråklig land, for eksempel England?

Lenke til kommentar

Noen spørsmål til deg og resten av Xbox-folket: Hvordan gjør man det? Bytter man land eller kontinent? Hvor ofte kan man bytte? Hvilke ulemper er knyttet til det å bytte til et engelskspråklig land, for eksempel England?

1. http://support.xbox.com/nb-NO/billing-and-subscriptions/account-management/change-region

2. Man bytter land.

3. Hver tredje måned.

4. Egentlig skal det ikke være noen ulemper, men for meg ble det etter hvert ikke mulig å kjøpe ting fra markedsplassen. Det gikk heller ikke an å bytte kontoen tilbake til Norge da jeg prøvde å gjøre det. Jeg måtte kontakte Microsoft for å få bytte den tilbake til Norge, og de fortalte meg at jeg hadde blitt rammet av en glitch.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøpt meg en ny Xbox nå, og hørte at MS har tenkt å begynne å bruke real-life cæsh. Noen som vet når dette skjer?

Og er State of Decay verd det? Har prøvd trial litt og vet ikke om det er pga skjermen min (selv om jeg tviler) så ser spillet veldig "pixelated".

Eller kanskje jeg skal bare vente til det kommer på PC.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...