Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Idrettsdelen av forumet er søte greier.

 

Jeg har syklet flere ganger i livet mitt... Er bare det at nå når jeg sykler starter jeg å clutche og kikke i speil (som ikke er der. :ermm: )

Ikke like rask i avtrekkeren som vanlig ;)

Lenke til kommentar
Liker Kona jeg.

 

Flyttes til riktig kategori.

jepp, Kona syntes jeg var et bra merke helt til forhjulet falt av i et stort hopp som resulterte til at kjeven gikk ut av ledd pluss at kjeven blei slått så kraftig opp at jeg "hogde" av halve rota av den ene fortanna... Ellers så var det jo en fin sykkel fram til det...

Lenke til kommentar
Idrettsdelen av forumet er søte greier.

 

Jeg har syklet flere ganger i livet mitt... Er bare det at nå når jeg sykler starter jeg å clutche og kikke i speil (som ikke er der. :ermm: )

Ikke like rask i avtrekkeren som vanlig ;)

Du hadde ikke postet når jeg skrev, så det så. :p

 

Du leste, det gjorde du...

 

tråden ble flyttet etter jeg postet.

--

 

siden det er en sykkeltråd, får vel si noe som handler om sykkel. :p

 

En ting jeg liker er bare litt urban herjing, sykle i byen, osv. Adrenalin å sykle forbi biler i en lang nedoverbakke.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

har det nå... men den punkterer hele tida :nei: har lappa dekke på det værste en gang om dagen i en uke :thumbdown: noen som vet hvor man får kjøpt slangeløse dekk? Tror kanskje jeg vil tilbake til Kona igjen... den sykkelen holdt jo trossalt fra 5 klasse til 9 klasse med masse hard kjøring.... opp og ned trapper, store hopp osv... og jeg har hatt noen voldsomme tryn med den... blant annet tatt en (ufrivillig) baklengs salto før jeg landa på forhjule og stupte en kråke... også slapp jeg og fløy langt opp i lufta og fikk slått ut pusten... de andre som stod der så meget sjokka ut :p men konan så punga jeg bare maks en gang tror jeg.. :love:

Lenke til kommentar

Et par nye skikkelige dekk (kevlar kanskje) og et par nye kraftige slanger skal hjelpe paroa. Slangeløse dekk er noe skikkelig herk, det kan jeg love deg.

 

Blir jo også litt feil å si at Kona er et dårlig merke fordi hjulet plutselig falt av. Det kan jo ha vært en justeringssak som hadde løsnet litt iløpet av/etter vinteren. Regelmessig vedlikehold er viktig.

 

Jeg liker forøvrig min Kona meget godt. Den svikter meg aldri.

Lenke til kommentar
har det nå... men den punkterer hele tida :nei:  har lappa dekke på det værste en gang om dagen i en uke :thumbdown:  noen som vet hvor man får kjøpt slangeløse dekk? Tror kanskje jeg vil tilbake til Kona igjen... den sykkelen holdt jo trossalt fra 5 klasse til 9 klasse med masse hard kjøring.... opp og ned trapper, store hopp osv... og jeg har hatt noen voldsomme tryn med den... blant annet tatt en (ufrivillig) baklengs salto før jeg landa på forhjule og stupte en kråke... også slapp jeg og fløy langt opp i lufta og fikk slått ut pusten... de andre som stod der så meget sjokka ut :p  men konan så punga jeg bare maks en gang tror jeg..  :love:

DEt er jo ikke sykkel merke som har noe med hvor ofte du punkterer, det har jo med hvordan mekre du har på slagen/deket ditt. Vil abefale og kjøpe Nokian dekk, utrolig bra kvalitet.

Slangeløse dekk (om du mener dekk uten "innmate/blære" i) får du vel kjøpt på nesten alle portsbutikker.

Lenke til kommentar

ok, men funker det å ta den guffa oppi vanlige dekk med slanger? det hadde jo vært topp... tror jeg skal kjøpe meg noe orntlilge slanger!! den siste gangen var jo kanskje min feil da... tok stor fart opp en trapp og da smalt det... men konan tålte det da... skal sjekke om jeg har dekka fra konan jeg, de er jo topp!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...