Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

League of Legends er et nytt spill utviklet av Riot Games (som består av de samme som lagde DotA modden til wc3.) Spillet er en utvidelse av DotA konseptet, som nå har nye muligheter til utvikling med en helt egen spillmotor. Spillet er også helt gratis! :thumbup:

 

En av de største forskjellene fra DotA med dette spillet er det nye erfaringssystemet. Det er som en blanding av CoD4 og WoW sitt system hvor man får ulike perks og talents etterhvert som man spiller, men dette gjør det ikke ubalansert da spillet hele tiden prøver å finne motstandere med lik erfaring.

 

Tenkte vi kunne bruke tråden til å diskutere alt mulig rundt spillet egentlig.

 

Noen som har gode erfaringer, råd eller noe annet på hjertet? :)

 

 

Link: Signup, nedlastning og info

Endret av The Inalienable Dreamless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det finnes en lol tråd allerede, men det var dårlig med aktivitet, og det meste dreide seg vel om å sette lol i et dårlig lys, mens å fremheve hvor bra hon er. Synes det var litt dumt, siden å diskutere lol ikke ble akkseptert i hon tråden, men det blir vel ofte slik med et spill som ikke er så populært i norge. Liker begge spillene, men lol har vel et litt bedre inntrykk generelt. Mest fordi jeg synes spillet var enklere å sette seg inn og lære dota konseptet, og communitiet generelt - ikke at hverken lol eller hon har et bra community.

 

For tiden har jeg spilt en del Twisted Fate med attack damage\speed. Han tåler minimalt, men liker å kunne teleportere meg rundt med ulti, og viss jeg får stå litt alene skader jeg greit mye. Men han krever litt timing, med å velge rett kort til rett tid, stun\slow. Prøver og minst spille hver ny hero en gang hver uke for å teste de jeg ikke har prøvd. Men har vel kommet frem til at jeg trives svært dårlig med mage lignende helter, selv om ryze og han der irriterende fyren med klokka på ryggen er svært gode helter.

 

Mine favoritter er vel Twisted fate og yi, muligens den første ninja fyren også.

 

Spiller mest på us serveren, men har konto på eu også. Gi lyd viss noen vil spille en gang, har kun spilt med randoms til nå og er ikke særlig god, men det kunne vært moro og prøvd litt teamplay en gang.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Leit at det ble så mye skittkasting rundt dette spillet da. Personlig synes jeg at LoL var mye mer forfriskende enn HoN. Da HoN i prinsippet er DotA med mer grafikk, mens LoL prøver å videreutvikle konseptet. Synes det er sinnsykt gøy å teame opp med et par kamerater og spille 3v3.

 

Har ikke spillt så lenge enda, men har funnet ut at master yi er en hero som er sinnsykt gøyal, alistar og gragas er ikke så verst heller. Er selv også mest glad i melee heroes, men klarer å spille mages og ranged. Gleder meg også til å komme litt opp i lvl så at man får møte på litt bedre folk. Fordi vi som teamer opp er gamle dota veteraner, har motstanden ikke vært til skryte av enda (i lavere lvl ihvertfall.)

 

Jeg og kompisene mine spiller på eu serveren. Jeg kaller meg for Inalienable, bare å legge meg til hvis noen vil spille noen gang.

Lenke til kommentar

Jeg spiller lol også, prøvd HoN, men det var så mange elitister som tror dem er gode å syter og klager bare man dør 1-2 ganger.

Jeg liker lol fordi det er videreutviklet fra DotA, og ikke det samme slik som HoN.

Liker veldig godt slik som masteries og runes + skins.

 

Spiller på US servern og spiller omtrent bare pre-made :)

 

Add meg: Genen794 og er level 30

Switcher mellom Jax, Gangplank, Garen og mordekaiser ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei. NB!! Når du lager en bruker; husk å lage på EU IKKE US!!!

 

Er det noen som spiller League of Legends?

Legg gjerne igjen eventuelle Summoner navn :thumbup:

 

Spillet er helt gratis, bortsett fra skins (utsende/kostyme).

Spillet er et MOBA spill. "Multiplayer Online Battle Arena".

De som står for spillet er mange av de som lagde DotA "Defence of The Ancients"

Det er en av de bedre DotA-klonene.

 

En liten info bit : :!:

- De har satt inn et levling system (1-30).

- Matchmaking, gjør at spillet blir balansert.

- Du kan reconnecte hvis du av en eller annen grunn lukker spillet, eller mister internet forbindelse.

- Det er over 50 champions å velge mellom, og det kommer nye hver uke eller hver 2. uke.

- Spillet blir patchet ofte.

- Det beste communityet jeg har sett.

- Du har alltid noe å gjøre: Vinne nye Champions eller skaffe nye runer.

- Veldig stabile servere jeg har <60 ping konstant.

 

Hjemme side

 

 

Noen som vil begynne?

Send meg PM så sender jeg deg en invite :D (Du trenger ikke en invite, men hvis jeg gir invite så får jeg diverse bonuser :))

 

 

Summoner navn : Bravy

Level : 21

 

leaguefolegends.jpg

Endret av kleshenger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det fins en slik tråd, men la oss starte opp denne ;)

 

Jeg spiller en god del LoL, syns det er et veldig bra spill.

 

Hvis jeg skulle si no negativt, ville det vært at etter hver patch blir en champion buffa så mye at han ender opp med langt over 20 kills på en game. Starter og ligne litt på WoW egentlig.

 

Har litt over 500 runder spilt totalt på LoL faktisk :p

 

Bruker navn på US server: GeneN794

 

EDIT: Skype navnet er Boland93 hvis noen blir med på premade en kveld!

Endret av GeneN
Lenke til kommentar

Denne patchen ble faktisk mye nerfa, flere champions mistet dodge stats. Veigar fikk en ganske stor nerf imo. :yes:

 

Corki fikk en mini buff, du kan nå endelig se hvor mange det er igjen til en "Big One" og at du ikke mister alle rakettene når du dør. Du får til og med raketter mens du er død :D:thumbup:

 

Endelig ble Jax nerfa en smule :new_woot:

 

 

edit : Kog'Maw :w00t::dribble::new_woot:

edit 2: PayPal :D

edit 3: Kog'Maw koster 6300 IP :cry:

Endret av kleshenger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...