Gå til innhold

Gratis, enkelt bilde redigeringsprogram?


Anbefalte innlegg

men jeg trenger å få det på norsk.. *prøver engang til*

 

Hm, merkelig.. Gjør jeg det rett?

 

 

Jeg går inn på; http://photofiltre.free.fr/download_en.htm

Deretter trykker jeg på; English version Helpfiles translated by John Corliss

Trykker lagre, og lagrer den på Programfiler på disk C. Deretter luk.

 

Så går jeg inn på http://photofiltre.free.fr/download_en.htm igjen, og trykker på Norsk / Norwegian / Norvégiens Translated by Geir Håkon Eikland / Jun 2005 / 52 Kb

Deretter trykker jeg lagre, finner Photofiltre på disk C og Programfiler og lagrer den der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikkje heilt:

  1. Last ned installasjonsfila (den fyrste du nemner) og køyr den (dobbeltklikk). Då vil programmet verte installert, til C:\Programfiler\Photofiltre.
  2. Last ned den norske språkfila (den andre du nemner). Legg den gjerne i C:\Programfiler\Photofiltre, men det er eigentleg det same kor du legg den.
  3. Høgreklikk på den, og velg Pakk ut filer (eller noko slikt, det kjem litt an på kva som er installert).
  4. Om du får spørsmål om du vil erstatte filer, berre trykk Ja.
  5. I C:\Programfiler\Photofiltre ligg det ei fil som heiter TranslationEN.plg. Slett denne.

Lenke til kommentar

Minner om kva Nettiketten seier om bumping:

Hva er "bumping"?

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Poster denne etter at det ved gjentatte ganger er blitt posta 2-3 innlegg etter kvarandre.

Lenke til kommentar

Du kan reinstallere so mange gonger du vil utan at det har nokon effekt. Det einaste eg kan tenkje meg at du gjer feil er at du berre flytter språkpakkefila du lasta ned direkte til C:\Programfiler\Photofiltre utan å pakke den ut.

 

Ein siste gong, heilt frå byrjinga.

  1. Last ned installasjonsfil og språkpakke, og legg dei på skrivebordet.
  2. Installer programmet, ved å køyre (dobbeltklikke) på installsjonsfila.
  3. Pakk ut innhaldet i språkpakken ved å høgreklikke og velge Pakk ut ....
  4. Du har no fått ei fil som heiter TranslationNO.plg og to HTML-filer som heiter PhotoMasque.htm og PhotoFiltre.htm.[/i]. Kopier den fyrste, og legg den i C:\Programfiler\Photofiltre.
  5. Slett fila TranslationEN.plg frå den same mappa.

Video som viser installsjonsprosessen: link (høgreklikk, lagre mål som).

 

Merk ein ting når det gjeld videoen: Der har eg WinRAR installert, har du ikkje WinRAR eller WinZIP installert ser det når eg høgreklikker på ei ZIP-fil slik ut (i Vista, er omlag tilsvarande i XP).

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...