Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Januar 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Noe annet i dag ettersom jeg bestemte meg for å gå for fast brennvidde, OM 28/2, i grått og kjedelig vær. Fant et gammelt småbruk som har vært forlatt en stund. Fant ut at gamle hus er vanskelige å finne ut av om er skeive eller ei i ettertid så da stoler jeg fullt på kameraets innebygde vater. En funksjon som ser ut til å stikke av med favorittstempelet.

 

Hellige Jul

 

8347085557_ac19f4ce91_c.jpg

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Noe annet i dag ettersom jeg bestemte meg for å gå for fast brennvidde, OM 28/2, i grått og kjedelig vær. Fant et gammelt småbruk som har vært forlatt en stund. Fant ut at gamle hus er vanskelige å finne ut av om er skeive eller ei i ettertid så da stoler jeg fullt på kameraets innebygde vater. En funksjon som ser ut til å stikke av med favorittstempelet.

 

Hellige Jul

 

8347085557_ac19f4ce91_c.jpg

 

Bare måtte kommentere på hvor fantastisk det var. Gav en skikkelig følelse av overlevelse og apokalypse. Dyster og mørk stemning. Fantastisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe annet i dag ettersom jeg bestemte meg for å gå for fast brennvidde, OM 28/2, i grått og kjedelig vær. Fant et gammelt småbruk som har vært forlatt en stund. Fant ut at gamle hus er vanskelige å finne ut av om er skeive eller ei i ettertid så da stoler jeg fullt på kameraets innebygde vater. En funksjon som ser ut til å stikke av med favorittstempelet.

 

Hellige Jul

 

 

 

Fantastisk bilde!!!! Skulle gjerne ha funnet nedslitte bygninger i området hvor jeg bor. Thumbs up :)

 

Adjø blomster! Er ikke kommet helt igang med fotoåret, men men :) Tullipanene kan være like flotte selv om de har gjort sitt.

 

20022_10151367309335546_2132738371_n.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@AnetteM og IceBlitz: Takk for det. Merka at interessen for gamle hus og eiendommer brått kom tilbake. Det er nok å velge mellom her jeg bor i alle fall =)

Lenke til kommentar

Fotolysten har vært totalt fraværende siste tiden pga mørke og kulde. Dermed er det dypdykk i arkivet igjen.

 

Er tatt fra bil i fart over valdresflya i Mai 2012. Kjenner jeg må ta meg tur dit igjen til våren, ta meg bedre tid.

 

8352169378_ac2c7ce183_c.jpg

Valdresflya by Sigve Kjønnøy, on Flickr

 

 

Er det ikke et krav om at bildet må være tatt mellom 1. og 31. Januar 2013 da?

Trodde det lissom var det som var hele poenget med tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra reglene:

"Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden."

 

Fryktelig merkelige retningslinjer. Rett over står følgende:

 

"Denne tråden er til posting av bilder i perioden 1-31. januar. Tråden vil være sticky i samme periode."

 

Er jo direkte selvmotsigende. Men jaja, da skal ikke jeg sutre mer :)

Lenke til kommentar

Fryktelig merkelige retningslinjer. Rett over står følgende:

 

"Denne tråden er til posting av bilder i perioden 1-31. januar. Tråden vil være sticky i samme periode."

 

Er jo direkte selvmotsigende. Men jaja, da skal ikke jeg sutre mer :)

 

Er jo ikke vanskelig i det hele tatt. Du poster bilder i den tråden i perioden 1. til 31. januar. Bildet, derimot, behøver ikke å være tatt i den nevnte perioden. Om vi hadde ment det ville det stått: "Her poster du bilder tatt i perioden 1. til 31. januar".

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...