Gå til innhold

– Dere vil bli begeistret (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett hva det blir kommer jeg til å storkose meg! Er fan av alle spillene deres, men hadde foretrukket warcraft 4. Gleder meg også til å ta fatt i WoW igjen med den nye expansionen. Dette blir gøy! Blizzard er vel noen av dem som får meg til å tviholde på pc som spillstasjon.

Lenke til kommentar
Har de endelig gravt opp WarCraft Adventures: Lord of the Clans og gjort det klart til utgivelse?

 

Eller er det å vær litt vel optimistisk? :roll:

:!: Unnskyld at jeg ler, men den der var morsom. ^^ Men det hadde jo faktisk vært kjekt om de ferdigutviklet og gav ut spillet.

Lenke til kommentar

Da var det som jeg trodde. Teaseren er nok mest sannsynlig for Diablo III eller et helt nytt spill. Ikke Wrath of the Lich King, som så mange trodde. Jeg håper egentlig litt på en helt ny franchise jeg. På tide at de utvider franchise-samlingen sin. Kan bli litt mye når de kommer med Starcraft 10 og Warcraft 20. ^^

Lenke til kommentar
(...)og at det bare er Starcraft II eller World of Warcraft-utvidelsen Wrath of the Lich King som befinner seg under isen.

 

Med all respekt for at forskjellige gamer.no-lesere har forskjellig smak; jeg synes nesten dere kan koste på dere anførselstegn rundt det bare'et der. :p

Lenke til kommentar
(...)og at det bare er Starcraft II eller World of Warcraft-utvidelsen Wrath of the Lich King som befinner seg under isen.

 

Med all respekt for at forskjellige gamer.no-lesere har forskjellig smak; jeg synes nesten dere kan koste på dere anførselstegn rundt det bare'et der. :p

 

Sc2 og wotlk er allerede annonsert, og en release date er selvsagt ikke like stor nyhet som et til nå uannonsert spill.

Endret av humblegar
Lenke til kommentar
Får håpe at det er Warcraft IV, men folk blir sikkert glad hvis det er D3.

 

Blizzard har ikke to RTS teams, det kan du se på releases og det de tidligere har fortalt. De som er igjen fra wc3 lager stort sett sc2.

 

Personlig håper jeg de stopper på 3 for alle spill og finner på noe nytt.

Lenke til kommentar
:!: Unnskyld at jeg ler, men den der var morsom. ^^ Men det hadde jo faktisk vært kjekt om de ferdigutviklet og gav ut spillet.

 

Hehe, har full forståelse for at du ler.

Men det hadde jo vært et fint "jubileum", da det er 10 år siden de kansellerte det i år ;)

 

Blir litt trist hver gang jeg tenker på hva vi gikk glipp av...

Lenke til kommentar

Har aldri spilt Diablo, så jeg vet ikke hvordan det er. Uansett hva som skjuler seg under isen, så blir det garantert et bra produkt.

 

Som andre sier her, så er det heller tvilsomt et nytt MMO ettersom den største andelen allerede betaler Blizzard for WoW. Starcraft er jo annonsert, og sammen med WC3 så har de to RTS spill. Diablo er vel også RTS eller ?

 

Håper det er noe helt nytt. Kanskje Starcraft Ghost ? Hva skjedde med det egentlig ? Et helt nytt spillunivers hadde ikke vært så dumt det heller. Warcraft universet er ganske godt pumpet.

 

Uansett, gleder meg :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...