Gå til innhold

Tråden for antall konsoller solgt + software!


Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Salget av Wii konsoller var vel veldig høyt fra lansering av takket være en ny og interessant måte å spille på. Var vel ikke akkurat flust av kvalitets titler til den konsollen heller ved lansering.

Salget av Wii-konsoller var høyt på grunn av Wii Sports. Det er spill som selger konsoller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Salget av Wii konsoller var vel veldig høyt fra lansering av takket være en ny og interessant måte å spille på. Var vel ikke akkurat flust av kvalitets titler til den konsollen heller ved lansering.

Salget av Wii-konsoller var høyt på grunn av Wii Sports. Det er spill som selger konsoller.

 

 

this  :)

Lenke til kommentar

 Det er spill som selger konsoller.

 

 

Det er slik det har vært i mange år. Men det er nok en trend som er i ferd med å forandre seg. En kjøper fks ikke en Switch kun pga noen eksklusive spill men pga den sine unike egenskaper. En kjøper heller ikke nødvendigvis PS4Pro eller den kommende Scorpio pga noen spesielle spill. Men for deres egenskap til å gjøre spill penere og mer stabile. 

 

Times are a changing. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Salget av Wii konsoller var vel veldig høyt fra lansering av takket være en ny og interessant måte å spille på. Var vel ikke akkurat flust av kvalitets titler til den konsollen heller ved lansering.

Salget av Wii-konsoller var høyt på grunn av Wii Sports. Det er spill som selger konsoller.

 

 

Og grunnen til at Wii Sports var verdt discen det kom på var....kontrollene som gav oss en ny og morsom måte å spille på :) Hadde Wii kommet med en helt standard kontroller og like sliten og dårlig hardware tror jeg neppe konsollen hadde hatt en like stor pangstart. Men det er i hvert fall mine tanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nu veldig rart på hvorfor Gamecube ikke solgte, og plutselig tok det helt av på Wii, og var er forskjellen?

Ca samme hardware og alt det der men forskjellen er måten man spiller spillene på, dermed så solgte dette en stor del av Wii konsoller, og det funket på meg.

 

Jeg var aldri helt overbevvist over spillene på Wii, de virket kjedelige og pixelated, derfor tok det ikke lang tid før Wii var kun støvsamler.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestillte Wii selv fra absoluttspill.no med Red Steel, Twilight Princess og RGB-kabel og classic kontroller. Wii sports var mye ooh & aaah i starten, men det viste kjappt sine begrensninger. TP var skuffende og mye av opplevelsen ble dessverre ødelagt av påklistert wiimote dritt dessverre. Skulle heller ha kjøpt det til Gamecube.Hadde nok hatt ett langt bedre inntrykk av spiller på den platformen :) ..Men man ville jo rettferdigjøre kjøpet av den lille hvite boksen :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

 

 

ikke spilt på flere dager og konsollen har stått i docken -  er det ok eller bør jeg skru den helt av og ikke la ligge i docken?

 

Switch vil ikke stå avslått når den står docket, skrur jeg av strømmen og setter switchen tilbake i docken starter den opp igjen og etter hvert går i standby-mode..

Hold power knappen inne til switch din slår seg av eller eller kan du dra ut strøm ledningen til docken din. :)

 

 

Holde inne strømknappen når switch er docket går ikke, switch skrur seg på igjen. 

 

Funker helt fint hos meg holder powerknappen nede i 5 sekunder og får så opp en meny hvor det står sleepmode helt øverst og så poweroptions går på poweroptions meny står restart og turnoff. Velger du turnoff skrur den seg helt av.

 

 

Da har du Switchen docka også kommer denne menyen opp på tv-skjermen? 

 

Jepp har Switchen docka og får opp menyen på tv-skjermen

Lenke til kommentar

 

Det er spill som selger konsoller.

 

Det er slik det har vært i mange år. Men det er nok en trend som er i ferd med å forandre seg. En kjøper fks ikke en Switch kun pga noen eksklusive spill men pga den sine unike egenskaper. En kjøper heller ikke nødvendigvis PS4Pro eller den kommende Scorpio pga noen spesielle spill. Men for deres egenskap til å gjøre spill penere og mer stabile. 

 

Times are a changing.

 

Hva får deg til å tro at det som har vært gjeldende i alle år plutselig forandrer seg nå? Ingenting tilsier at det er noe annet enn spill som selger konsoller. Se bare på hva Zelda gjør for Switch. Tror du Switch hadde solgt så bra uten Zelda? Aldri i livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...