Gå til innhold

Blizzard inviterer tidligere World of Warcraft-spillere til å vende hjem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter 10.000 timer i WOW i løpet av 11 år, så sluttet jeg å spille WOW for omtrent 2 år siden, jeg brukte ikke lenger tid nok i spillet til å forsvare abonnement. Jeg er ikke lenger villig til å betale for abonnement i spill. Har jeg kjøpt spillet, så får det holde. Så den dagen WOW går "free to play", uten restriksjoner, da kommer jeg nok til å spille litt igjen, men det blir aldri som før. Det er for mange andre spennende spill der ute, til at jeg vil bli så dedikert som jeg var de fem første årene i WOW. Tror aldri det vil bli utgitt ett spill igjen, som jeg er villig til å bruke så mye tid med. Kanskje Magic The Gathering, om "Wizards of the Coast" kunne klare å lage en software som fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

10k var veldig lite lite, ca 2,5 timer per dag i snitt, men du var kanskje ikke så dedikert.

 

Fantes jo mange andre spill, også den gang. I tillegg fulltidsjobb, og svært aktiv musikk- og film-interesse, og et aktivt uteliv. Synes et snitt på 2,5 timer forsvarer abonnement iallefall. Jeg var kun periodevis raider, og brukte det meste av min tid til RP, til og med RP-raid, som er høyst minneverdige. Skulle jeg abonnert i dag, så hadde nok ikke snittet blitt mange minutter.

Lenke til kommentar

 

10k var veldig lite lite, ca 2,5 timer per dag i snitt, men du var kanskje ikke så dedikert.

 

Fantes jo mange andre spill, også den gang. I tillegg fulltidsjobb, og svært aktiv musikk- og film-interesse, og et aktivt uteliv. Synes et snitt på 2,5 timer forsvarer abonnement iallefall. Jeg var kun periodevis raider, og brukte det meste av min tid til RP, til og med RP-raid, som er høyst minneverdige. Skulle jeg abonnert i dag, så hadde nok ikke snittet blitt mange minutter.

Jup 2.5 timer dagen er mye og forsvarer opplagt 100 kr måneden eller litt over en krone for vær time du spiller.

Det dummeste du kan gjøre er å presse deg til å spille, da blir du lei fort

Lenke til kommentar

Før i tiden ble man overhappy om man fikk noe bra gear. Nå er det mer sånn oja jeg fikk det ja. Spillet er ødelagt som det er nå. Nå er det jo 0 problemer med og finne quest område. Før måtte man lete.

 

Spillet syr større puter under armene enn mamma gjør FFS. Spiller heller på en privat vanilla server.

Lenke til kommentar

Hvorfor ble man overlykkelig over utstyr? Det gikk vel helt i henhold til DKP vs oppmøte, innsats og ferdighet. Det var helt vanlig å  ha current best in slot for alt innen 2 måneder etter en patch, ett og annet unntak ved low drop rate. 

 

Å få utstyr i WoW er en selvfølge på samme måte som at det er soloppgang hver dag.

 

Med unntak av noen få lavthengende gulerøtter er det ikke enklere å få best in slot. Forskjellen er at frem til 2006/2007 hadde man ikke noe noe nevneverdig utstyr dersom man ikke la ned en innsats.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Grinding, grinding, alt i epic, ny expansion, grinding grinding grinding.

 

Jeg liker wow, men det blir for mye av det samme.

 

Finn deg noe annet å gjøre i spillet da vel ? Du kommer ikke unna grinding i et MMO, det skal kreve arbeid og jobb for å nå mål. Hadde man fått utdelt alt hadde det blitt sykt kjedelig.

Jeg personlig har gått lei av å skaffe gear. Så jeg gikk over til mount farming. Så gikk jeg lei av det, gikk over til lvling, så liker jeg noen avbrekk med å fiske, skaffe masse gull, eller bare rett og slett gå rundt og snakke med folk. Kanskje hjelpe noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...