Gå til innhold

Hvor får man bestilt Security Torx-skrutrekker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte herfra: https://www.elfadistrelec.no/

 

Bestilte på søndag (lørdag?), de ble sendt fra Nederland med DHL, og jeg hentet dem ut fra en Narvesen-kiosk mandag kveld. Jeg er sjokkskadet over hvor raskt det ble levert og hvor lite det kostet (ca. 50 kroner? inkl frakt).

 

Dette med å hente pakken hos Narvesen var noe DHL kunne tilby, noe som passet meg bra ettersom DHL og jeg aldri befinner oss på samme sted til samme tid.

 

edit: Søk etter "Skrutrekker TORX Tamper Resistant"

 

edit2: Dette var i fjor høst en gang, så det er mulig jeg bommer på prisen ...

På websiden, hvis du klikker på "Norge / NO / NOK eks. mva" øverst til høyre, og velger B2C så får du prisene inkl. mva.

Endret av nebrewfoz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte herfra: https://www.elfadistrelec.no/

 

Bestilte på søndag (lørdag?), de ble sendt fra Nederland med DHL, og jeg hentet dem ut fra en Narvesen-kiosk mandag kveld. Jeg er sjokkskadet over hvor raskt det ble levert og hvor lite det kostet (ca. 50 kroner? inkl frakt).

 

Dette med å hente pakken hos Narvesen var noe DHL kunne tilby, noe som passet meg bra ettersom DHL og jeg aldri befinner oss på samme sted til samme tid.

 

edit: Søk etter "Skrutrekker TORX Tamper Resistant"

 

edit2: Dette var i fjor høst en gang, så det er mulig jeg bommer på prisen ...

På websiden, hvis du klikker på "Norge / NO / NOK eks. mva" øverst til høyre, og velger B2C så får du prisene inkl. mva.

 

Takk. Jeg drevet med å lete etter Security TorxTorx Tamper Resistant var mye enklere å søke med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...