Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et forslag til denne tråden og generelt alle som er gavmilde , krev at de som ønsker seg en spillkode må poste her hvilket spill de ønsker seg etter at dere har lagt ut en liste med koder som dere har , men sørg for at koden ikke blir lagt ut.

Dette vil trolig være langt mer rettferdig enn at kodene ligger ute og blir knabbet av noen som ikke engang gidder å si takk.

 

Et lite gratis spilltips : Dwarf Fortress med grafisk grensesnitt og audio : Dwarf Fortress Starter pack R5 40.24

 

Dette høres ut som en bra ide, og en mulighet til at flere skal få sjansen til å sikre seg et spill.

Støtter ideen om å gjøre det på denne måten framover!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har noen koder selv liggende (til steam). Om noen er interessert:

 

- Batman: Arkham Asylum GOTY Ser ut til at nøkkelen jeg hadde ikke dukker opp

 

- Gotham City Impostors: Professional Kit (DLC til F2P-spillet verdt. 140,-) Ser ut til at nøkkelen jeg hadde ikke dukker opp

- Mortal Kombat Kollection Ser ut til at nøkkelen jeg hadde ikke dukker opp

 

 

 

 

Vet at det var en steam-tråd, men har også noen koder til EA sin Origin-tjeneste om noen er interessert:

 

- Dead Space

- Burnout Paradise: The Ultimate Box (Til U1ven)
- Mirrors Edge

- Populous

- Crysis 2 Maximum Edition (Til U1ven)

 

 

Rop ut om noe er interesssant så skal jeg sende kodene på PM. Førstemann til mølla-prinsippet gjelder :-)

Eneste som er igjen nå er Populous på Origin.

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men må vel en moderator til for å endre tittelen? I utgangspunktet startet jeg bare tråden fordi jeg ikke kunne finne en "Gis bort" tråd. Det finnes sikkert allerede, men søkefunksjonen her på forumet er helt forferdelig. Jeg hadde ikke forutsett at andre skulle hive seg inn i "min" tråd, eller at det skulle bli populært nok til å kalle "Den store" hverken det ene eller andre. :)

 

Uansett ender jeg vel opp med et par koder for mye etter denne bundelen. Men vil virkelig anbefale den for alle. Kjempebra spill som vel har fått over 80% alle sammen på steam. Koster vel godt over 500Kr vil jeg tro. Prisen på bundelen nå er under 20Kr!!!

Lenke til kommentar

Nei du kan vel endre titellen selv, ved å bruke "full editior"  på å redigere åpnings innlegget ditt i tråden? Jeg har vertfall ikke sett noen andre generelle giveaway tråder her på forumet, vertfall ikke som er aktive, så det kunne jo vært noe å gjort denne om til det. Selv er jeg en sucker på å kjøpe humble bundles, så jeg kommer nok til å legge inn en del giveaways fremover selv på spill jeg allerede eier.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...