Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanligvis ~$19 for den første måneden inkl. "registrering" av spillet, og deretter ~$15 per måned.

 

Jeg benyttet meg av et annet selskap, EVETimecode, og kjøper GTC fra de i stedet for CCP. EVETimecode ringte meg på telefonen for å verifisere at jeg ikke er en svindler ved det første kjøpet og etter noen uker fikk jeg en e-mail med bekreftelse på at min konto hos dem har blitt oppgradert (tlf. samtale kun nødvendig ved første kjøp). Et øyeblikk etter telefonsamtalen kom koden per e-mail, og oppgradering fra trial til full versjon av spillet var utført raskt og smertefritt.

 

Shattered Chrystal er en annen, populær GTC-butikk brukt av mange EVE-spillere.

 

Edit: Hva foregår med serveren i dag? Det er veldig tregt, og jeg har blitt kastet ut fler ganger i kveld. Ser at andre klager over det samme i spillet.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Vanligvis ~$19 for den første måneden inkl. "registrering" av spillet, og deretter ~$15 per måned.

 

Jeg benyttet meg av et annet selskap, EVETimecode, og kjøper GTC fra de i stedet for CCP. EVETimecode ringte meg på telefonen for å verifisere at jeg ikke er en svindler ved det første kjøpet og etter noen uker fikk jeg en e-mail med bekreftelse på at min konto hos dem har blitt oppgradert (tlf. samtale kun nødvendig ved første kjøp). Et øyeblikk etter telefonsamtalen kom koden per e-mail, og oppgradering fra trial til full versjon av spillet var utført raskt og smertefritt.

 

Shattered Chrystal er en annen, populær GTC-butikk brukt av mange EVE-spillere.

 

Edit: Hva foregår med serveren i dag? Det er veldig tregt, og jeg har blitt kastet ut fler ganger i kveld. Ser at andre klager over det samme i spillet.

 

 

 

altså vist jeg laster ned den free trialen, og spiller den i 14 dager å bestemmer meg for å fortsette med spille, da kan jeg gå inn på evetimecode å kjøpe spillet fra de? da betaler jeg 19 dollar første måneden og så 15 hver måned?

Lenke til kommentar
Vanligvis ~$19 for den første måneden inkl. "registrering" av spillet, og deretter ~$15 per måned.

 

Jeg benyttet meg av et annet selskap, EVETimecode, og kjøper GTC fra de i stedet for CCP. EVETimecode ringte meg på telefonen for å verifisere at jeg ikke er en svindler ved det første kjøpet og etter noen uker fikk jeg en e-mail med bekreftelse på at min konto hos dem har blitt oppgradert (tlf. samtale kun nødvendig ved første kjøp). Et øyeblikk etter telefonsamtalen kom koden per e-mail, og oppgradering fra trial til full versjon av spillet var utført raskt og smertefritt.

 

Shattered Chrystal er en annen, populær GTC-butikk brukt av mange EVE-spillere.

 

Edit: Hva foregår med serveren i dag? Det er veldig tregt, og jeg har blitt kastet ut fler ganger i kveld. Ser at andre klager over det samme i spillet.

 

 

 

altså vist jeg laster ned den free trialen, og spiller den i 14 dager å bestemmer meg for å fortsette med spille, da kan jeg gå inn på evetimecode å kjøpe spillet fra de? da betaler jeg 19 dollar første måneden og så 15 hver måned?

Det stemmer

Lenke til kommentar
altså vist jeg laster ned den free trialen, og spiller den i 14 dager å bestemmer meg for å fortsette med spille, da kan jeg gå inn på evetimecode å kjøpe spillet fra de? da betaler jeg 19 dollar første måneden og så 15 hver måned?

 

Om du velger å kjøpe GTC fra bl.a. EVEtimecode eller Shattered Crystal, betaler du ~$15 fra og med den første måneden. Velger du derimot å betale direkte til CCP, må du betale de for "aktivering" av kontoen i tillegg, derfor krever de $19.95 for den første måneden. Ikke spør meg hvorfor det er slik, men du sparer altså noen noen tiere om du kjøper GTC fra andre steder og bruker det til å oppgradere fra prøveperioden til full konto :)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har selv begynt med litt Eve, men er litt usikker på om jeg skal lage en ny character. Har ikke rukket å spilt så mye enda, men trent opp litt skills over 4-5 dager nå.

Men jeg lagde en Caldari rettet mot industri og mining. Det er vel ikke så lurt/moro å starte med?

 

Bør jeg starte med en eller annen typer fighter som første character? Hvilke jobber etc. anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Har selv begynt med litt Eve, men er litt usikker på om jeg skal lage en ny character. Har ikke rukket å spilt så mye enda, men trent opp litt skills over 4-5 dager nå.

Men jeg lagde en Caldari rettet mot industri og mining. Det er vel ikke så lurt/moro å starte med?

 

Bør jeg starte med en eller annen typer fighter som første character? Hvilke jobber etc. anbefaler dere?

Industri og mining er veldig lite morsomt. Slikt er forbeholdt alts. Anbefaller deg å starte på nytt eller revurdere. Valget ditt burde reflektere spillestilen din i andre spill / mmos. Finn ut hva du liker å gjøre best.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, litt sent svar, men er jo en EVE Online topic, så må jo replye da :thumbup: .

 

Jeg har spillt EVE Online siden Februar-Mars 2004, så er noen år inni spillet nå.

 

Mitt ingame navn er da NightmareX, og kan MYE on PVP og Piracy, så har du noen spørsmål om det, så kan du bare spørre etter meg i Norwegian kanalen ingame. Så skal jeg svare på det jeg kan hvis du har noen spørsmål.

 

Ellers så er jeg i et konge bra PVP corp, det heter Quam Singulari og er i alliansen Triumvirate. Alliansen har ca 1300-1400 members nå, så er ikke for liten og heller ikke for stor for meg.

 

Var nylig noe tull og tøys i alliansen, så ca 250-300 stk forlot alliansen. Men problemene er nå i orden.

 

Og selvfølgelig, for å friste flere nye spillere til å starte med EVE Online, så vil jeg linke til noen veldig gode EVE Online filmer.

 

Ok, la oss starte med en film som er laget av en corp member som er i samme corp som jeg er i. Er mye capital skip i denne filmen, er også mange Motherships her.

 

Judgement Day

 

Denne filmen her er i fra en allianse som heter Mercenary Coalition. Dette er ikke en PVP film, er mere en 'Show Off' film :yes: . Men den er ganske kul da.

 

Tortuga - Lacrimosa

 

Denne filmen her er også i fra Mercenary Coalition, er samme type film som den over, men er litt annerledes da.

 

This Is EVE II

 

Dette er en mere propaganda film i fra alliansen Band of Brothers, men den er veldig bra. Han som har laget filmen er bare 16 år gammel :) .

 

Relentless

 

Dette er en eye-candy film i fra EVE. Jeg liker denne veldig godt da, selv om det bare er med den gamle grafikken.

 

Just EVE Phase #3

 

Her er en film i fra det corp'et jeg var i før jeg joinet det corp'et jeg er i nå, her er det MYE PVP fights. Og legg merke til på første kampen i filmen, så ser du nede til høyre side, hvor gang listen er, og der kan du se mitt navn NightmareX der :new_woot: . Lagget som fy for meg, men jeg fikk meg en del kills der ja.

 

Damige Control II

 

Her har du enda en film som jeg synes er meget bra laget, det er en film i fra et corp som jeg ikke tror er aktive i dag. Men er også en Eye-candy film.

 

Coreli - The Exiled

 

Og ikke minst, så må vi ikke glemme den offisielle Trinity traileren til EVE.

 

EVE Online Trinity Trailer (1920x1080)

 

Noen av filmene kan være ganske store, altså dem kan ta en del MB.

 

Men jeg håper du liker filmene, for dem viser en god del av hvorden EVE er.

 

Hilsen Terminator 3 / NightmareX

Lenke til kommentar

hehe fete videoer. Sinnsyke kamper som var med i videoene også ;p

Fikk meg litt mer motivert til å spille videre.

 

Det eg egentlig sliter mest med er å finne ut hvilken skills jeg bør lære meg.

Har en character som jeg driver med PvE(Agent missions) og flyr Caracal(eller noe slikt) men vet ikke helt hvilken skills jeg burde lære meg for å bli bedre innen PvE..

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar
Jeg trodde det bare var slackers i QUAM jeg :p

 

LOL, jeg vil no ikke si det da, for de fleste i corp'et er kjempe hyggelige osv. Og dem vet hva dem driver med.

 

Foresten, bare QUAM alene har 5-6 Motherships nå :thumbup: .

 

Ellers så har vi alliert oss med alliansen Insurgency for å ta Morsus Mihi og RAZOR alliansene. Så er mye PVP action nå for tiden.

 

Du kan se hvor mye capital skip vi jumpet inn allerede etter 1 dag i den nye alliance op'en vi har nå. Det kan du se her: TRISURGE Caps - The Start.

 

Er bare å høyre klikke på linken og velge 'Lagre Som'.

 

Foresten, så mistet RAZOR alliansen en Titan, altså en Erebus (Gallente Titan) 1 dag før vi flyttet opp til Insurgency space. Så var på en måte en god start for oss.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Har vært av og på med Eve siden 2003 eller noe. Må inrømme jeg har litt lyst til å starte å spille litt igjen nå.. Men pleier alltid å bli lei. hater å måtte bli med corpen å mine i mange mange mange timer på søndager og sånn :p. hehe. Men hadde sikkert vært artig å spillt med noen norske da..

Lenke til kommentar

Da var kontoen reaktivert.

Bare å legge meg til. er en ensom ulv som gjerne kunne hatt litt selskap fra andre norske.

Ingame navn er Petrice. Spiller Gallente, 5 mill SP og kjører for tiden en dominix.

Hvis noen har en norsk corp eller lignende blir jeg også gjerne med.. spiller ikke kjempe mye dog ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...