Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser meget bra ut. :thumbup:
Ser bra ut :)

 

Bra dere syns det :)

 

Men du trenger ikkje kjøpe for eit helt år for å få høgare bitrate da. Helde med 1 mnd også. Seier seg sikkert sjølv for dei fleste, men kan uansett vere greit å ta det med.

 

Du får det ikke når du kjøper en dag, men det er på 1 mnd, ja. Skal fikse det ;)

Lenke til kommentar
VyRmwCN2mEVXU28c

sPapcaN3R4DxSXdb --> tatt

xUWfJA3tMs6EdA7t

Li9tXF3VnJTM7UuK

4N8u687LH9FbRnm9

mW7Xy3bmpk98Tuan

y4epTYbTkFwD593c

For info, alle invites er tatt.

 

Ga nesten opp? Det står tydelig forklart i Spotify-tråden hvordan en skaffer invite. Og det tar ikke noe lenger tid enn å taste inn kodene.
Tenker Du på linkene i første posten? De som aldri har invites (noen av linkene er alltid nede, og den ene har vel kun guide til proxy-workaround)? Er vel heller få som tråler igjennom en tråd på 80+ sider med "jeg vil ha invite, send til jø[email protected]" man ser på førstesiden og da spesielt førsteposten og om det er kommet nye poster i tråden.

 

Så bra for deg.

 

Egentlig er det det samme for meg om du har Spotify eller ikke, men du kan ikke ha lett så veldig godt etter invite når det står forklart her hvordan du registrerer deg med proxy :)

Hva har proxy registrering med hvor godt man har letet etter invite? Dette er jo to forskjellige ting.(?)

 

Burde snart stenge denne tråden og istedet lage en annonsering hvor det står hvordan man registrer seg.

Og hvis folk leser gjennom før de spør så kan man se at Kris og andre har skrevet mange ganger hvordan man gjør dette.

Kan ikke se at det finnes noen gode argumenter for og stenge en tråd som skal omhande invites til Spotify pga at noen lager en FAQ på hvordan registrere seg via proxy.

For all del kudos til Kris for at han bruker av sin fritid på og lage en FAQ og how-to.

Men at man har en post som omhandler proxy registrering er ikke synonymt med at en post som omhandler invites for spotify skal stenges (igjen, dette er ikke det samme, eller?)?

 

Ellers, bummer. Kom for sent til og få brukt en av invitene som kom i går :(

Lenke til kommentar
Tenker Du på linkene i første posten? De som aldri har invites (noen av linkene er alltid nede, og den ene har vel kun guide til proxy-workaround)?

 

Nei, tenkte på proxyen jeg har sendt lenke til 100 ganger i denne tråden.

 

Kan ikke se at det finnes noen gode argumenter for og stenge en tråd som skal omhande invites til Spotify pga at noen lager en FAQ på hvordan registrere seg via proxy.

 

Det er ikke bare det det skal være. Det er en FAQ om Spotify, ikke hvordan en skaffer Spotify. Altså generelt om Spotify.

Lenke til kommentar

Jeg er rimelig enig med dere som bidrar til å hjelpe brukere med å skaffe spotifykonto og svare på spørsmål, må være kjedelig å gjøre det samme om og om igjen.

 

Så denne tråden stenges, og faq må gjerne postes :). NB: Fint om ordene spotify og invite befinner seg i emnefeltet på den nye tråden, da vil google fange opp tråden = fler får hjelp.

 

Ny tråd er nå oppe, se her: FAQ: Spotify og Wimp

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...