Gå til innhold

TSP inn som admin, Hernil inn som mod, Wh1te og Patience takker for seg


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Wh1te og Patience har for et par uker siden kastet inn håndkleet etter lang og tro tjeneste og henger kappen i skapet. Inn i moderatorteamet får vi nå Hernil, som har stått på som en helt som veileder i noen måneder nå.

 

I tillegg har vi tatt inn forumildsjel TSP som frivillig administrator.

 

En stor takk til Wh1te og Patience, og gratulerer til TSP og Hernil for sine nye farger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har allerede fikset en hel del ting allerede i anledning oppgraderingen til IPB 3, og noe i forkant. Har vært litt ninjaadmin i det siste kan man vel si. :wee:

 

Nå kan jeg endelig gå rundt og fikse ting fortløpende for deretter å si fra selv ;)

 

Men nå må jeg bli ferdig med en universitetsoppgave først, helgen blir forum!

 

Gratulerer til hernil!

 

Takk for gratulasjoner :)

Lenke til kommentar

TSP er et steg nærmere hærredømme over diskusjon.no, alt går som planlagt, snart vil folk TSP ikke liker, mystisk forsvinne fra forumet, og om noen år vinner TSP et forum valg og blir eneveldene diktator av forumt.

 

Og Gamer.no må erklære krig, men /b/ og diskusjon.no har signert ikke angreps pakt,

 

Og gamer.no står alene helt til TSP blir gal og invaderer /b/ som er å stikke en bjørn med ned skarp pinne, det hele går til helvete og 64 millioner forumbrukere dør.

 

Etter 6 år med krig blir det seier til de allierte, TSP skyter seg selv i en bunker, og vi får vite hvor jævlig han egentlig har vært der vi oppdager forum leiere der tusenvis av folk blir jobbet i døde.

 

TSP går inn i historie bøkene som den værte forum adminen i historien, og ingen kommer til å døpe barna sine TSP i mange hundre år etterpå

Lenke til kommentar
TSP :thumbup:

Ble veldig glad når jeg gikk inn på forumet for første gang idag og så «Mine innlegg + Favoritter», gleder meg til du er ferdig å fikse der!

Det er Mads i drift som lager funksjonene, jeg bare maser på han om hva han skal lage og hvordan det skal være, da jeg har ganske klare ideer om hvordan jeg vil det skal ende opp til slutt. ;)

 

 

Du er bare misunnelig Gunfreak :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...