Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallais :)

 

Savner PM muligheten, som vi hadde på ITA.

Det er fullt mulig å sende personlige meldinger (PM) her også. Klikk deg inn på noens profil og velg "send melding".

 

Første man blir blind på, er øyene ;) Så var bare jeg som ikke var flink å se meg rundt :D

Lenke til kommentar

Satser på at det blir mer tynt i rekke på kommentar feltetene og nå ;)

 

Nei da. Alle fanboysa må jo ha noe å gjøre...

 

:p

 

True story. Skal bli litt av et leven der nå. Ingen som kan passe på, så redaksjonen må moderere kommentarfeltet selv. Så mye arbeid som de får nå, har de nok aldri hatt :p

Lenke til kommentar

Satser på at det blir mer tynt i rekke på kommentar feltetene og nå ;)

 

Nei da. Alle fanboysa må jo ha noe å gjøre...

 

:p

 

True story. Skal bli litt av et leven der nå. Ingen som kan passe på, så redaksjonen må moderere kommentarfeltet selv. Så mye arbeid som de får nå, har de nok aldri hatt :p

Får håpe fanboy-"ligaen" på ITA klarer å holde seg. Snakk om en mer tullete og ned spama kommentarfelt skal man lete lenge etter (2. Plassen går vel til VGs :p )

Lenke til kommentar

Vet ærlig talt ikke hvordan rettningslinjene på ITavisen har vært eller blitt håndhevet så oppfordrer dere til å lese gjennom rettningslinjer og nettikette.

Også en fordel om dere tar dere tiden til å lese litt rundt på forumet og setter dere inn i hvordan "kotymen" er her i gården.

 

De fleste som kommer fra ITavisen og hit har rimelig god nettetikette. Både jeg og Pms har vært moderatorer der, så vi kjenner de som kommer hit nå.

Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg kommer definitivt til å sette meg inn i hvordan ting fungerer her til gards :)

 

Vi har også hatt en del problemer med troll, og nettopp det var en av grunnene til at forumet nå stenges. Dersom disse blir med hit, er det noen sjanse for at tråden da blir stengt? Mener ikke å høres desperat ut, men trollene har allerede ødelagt for oss en gang. Regner med at det bare er å varsle innleggene med en gang, så blir det nok fikset. Tror ikke at dette blir noe problem, men man vet aldri. Dessuten har jo dere moderatorer mange flere muligheter og verktøy når det gjelder å stenge ute folk enn det vi hadde.

 

Tusen takk for hjelpa, og vi setter pris på den varme velkomsten hit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste som kommer fra ITavisen og hit har rimelig god nettetikette. Både jeg og Pms har vært moderatorer der, så vi kjenner de som kommer hit nå.

Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg kommer definitivt til å sette meg inn i hvordan ting fungerer her til gards :)

 

Vi har også hatt en del problemer med troll, og nettopp det var en av grunnene til at forumet nå stenges. Dersom disse blir med hit, er det noen sjanse for at tråden da blir stengt? Mener ikke å høres desperat ut, men trollene har allerede ødelagt for oss en gang. Regner med at det bare er å varsle innleggene med en gang, så blir det nok fikset. Tror ikke at dette blir noe problem, men man vet aldri. Dessuten har jo dere moderatorer mange flere muligheter og verktøy når det gjelder å stenge ute folk enn det vi hadde.

 

Tusen takk for hjelpa, og vi setter pris på den varme velkomsten hit :)

Tviler på at tråden blir stengt. Det er ikke tråden som er et problem i tilfelle, men de brukerne det er snakk om. Opplever dere folk som sprer kvalme, personangrep og lignende så ikke nøl med å trykke på rapporteringsknappen. Heller en gang for mye enn en gang for lite. Tråden i seg selv er ikke i strid med noen rettningslinjer etter mitt skjønn.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...